اخبار بازی

بازی Nobody Wants to Die معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Nobody Wants to Die که در سال 2329 و در یک نیویورک دیستوپیایی جریان دارد، بازیکنان را در نقش یک کارآگاه قرار می‌دهد.

این کارآگاه روی پرونده یک قاتل زنجیره‌ای کار می‌کند، شخصی که افراد بالارده شهر نیویورک را مورد هدف قرار می‌دهد. بازی Nobody Wants to Die اثری اول شخص و داستان‌محور با حال و هوایی سایبرپانکی است که توسط استودیو لهستانی Critical Hit Games توسعه می‌یابد و PLAION ناشر آن خواهد بود. این بازی قرار است در اواخر سال 2024 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. گفتنی است که این بازی به صورت اختصاصی توسط رسانه IGN معرفی شد.

داستان بازی Nobody Wants to Die در سال 2329 و در شهر نیویورک جریان دارد. فناوری در جهان پیشرفت زیادی کرده است و با ذخیره شدن حافظه انسان‌ها در بانک‌های حافظه و انتقال به بدنی دیگر، آن‌ها به زندگی ابدی و بی‌پایان رسیده‌اند؛ البته با فرض اینکه شخص مورد نظر ‌بتواند هزینه اشتراک بانک حافظه را بپردازد.

بازیکنان در نقش کارآگاه جیمز کارا (James Karra) که در بخش جنایی فعالیت می‌کند، قرار می‌گیرند. جیمز کارا در حال تحقیق درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که ثروتمندترین و نخبه‌ترین شهروندان شهر نیویورک را هدف قرار می‌دهد. بازیکنان باید از توانایی‌ها و فناوری دستکاری زمان برای بررسی صحنه‌های جرم استفاده کنند و سرنخ‌های موجود را برای کشف حقیقت، بررسی کنند.

تیم سازنده بازی، از ژانر نوآر به عنوان الهام‌بخش اصلی بازی Nobody Wants to Die یاد می‌کند که به خوبی با دنیای سایبرپانکی بازی هم‌خوانی دارد. قابل ذکر است که این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید