اخبار بازی

بازی Prince of Persia: The Lost Crown دارای زبان فارسی است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان همچنین می‌توانند در بازی Prince of Persia: The Lost Crown حالت‌های Guided و Exploration را انتخاب کنند که در حین جستجو در دنیای side-scroller این بازی، کم و بیش به بازیکن کمک خواهند کرد.

در حالی که این ماه به اندازه سال گذشته بازی‌های بزرگی ندارد، هنوز عناوینی مانند Prince of Persia: The Lost Crown از یوبیسافت هستند که باید منتظر آن‌ها بود. این عنوان یک بازی دو بعدی مترویدوانیا شبیه به بازی‌های کلاسیک دهه 90 میلادی است. سارگون، یک جنگجو و عضو گروه جاودانه‌ها است که در سفری برای نجات شاهزاده غسان، در نقش او بازی خواهید کرد.

کسانی که می‌خواهند در داستان غوطه‌ور شوند، می‌توانند زبان فارسی را به عنوان زبان گفتاری بازی انتخاب کنند. این موضوع ما را به یاد Assassin’s Creed Mirage می‌اندازد، عنوانی که صداگذاری عربی را برای همه شخصیت‌ها به همراه داشت تا با صحنه قرن نهم بغداد مطابقت داشته باشد.

همراه با درجه سختی‌های مختلف، حالت‌های Guided و Exploration مانند بسیاری از عناوین جهان‌باز یوبیسافت در این بازی وجود دارد. همانطور که انتظار می‌رود، درجه سختی اول در مسیر به شما راهنمایی می‌کند. مورد دوم با نکات پراکنده، کمک کمتری به شما خواهد کرد، اگرچه باید خودتان نقاط بین راه روی نقشه را تعیین کنید.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، PC و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید