اخبار بازی

بازی Prince of Persia: The Lost Crown حدود 25 ساعت طول می‌کشید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Prince of Persia: The Lost Crown قرار است اواخر این ماه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه شود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown همان بازگشتی است که فرنچایز محبوب شاهزاده ایرانی برای مدت طولانی به آن نیاز داشت و ظاهرا این بازی، یک تجربه کاملا پر بار خواهد بود.

در پیش‌نمایشی که از این پلتفرمر اکشن ماجراجویی و مترویدوانیایی توسط Game Informer منتشر شده است، اشاره شد که یوبیسافت مدت زمان بازی را تقریبا 25 ساعت تخمین زده است. ممکن است این زمان فقط برای مسیر اصلی داستان باشد و با محتوای جانبی، ساعت‌های بیشتری به آن اضافه شود یا ممکن است داستان اصلی کوتاه‌تر باشد و این زمان برای کامل کردن کل بازی محاسبه شده باشد. این موضوع به صورت واضح ذکر نشده است، اما در هر صورت، به نظر می‌رسد ساعات زیادی برای غرق شدن در دنیای این بازی وجود خواهد داشت.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه می‌شود. یک هفته قبل از عرضه بازی، یک نسخه آزمایشی رایگان در تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید