اخبار بازی

بازی S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سه بازی اورجینال S.T.A.L.K.E.R. برای اولین بار به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا کردند.

استودیو GSC Game World اعلام کرده است که سری بازی‌های شوتر جهان‌باز S.T.A.L.K.E.R. برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند. سه‌گانه این فرنچایز که اکنون S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy نام دارد، از امروز برای کنسول‌های نام‌برده در دسترس است. عناوین این سه‌گانه، به صورت باندل با قیمت 39.99 دلار و به صورت جداگانه با قیمت 19.99 دلار در دسترس قرار می‌گیرند.

مجموعه S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy که با همکاری استودیو MATABOO ساخته شده‌ است، دارای سه بازی S.T.A.L.K.E.R به نام‌های Shadow of Chernobyl، Clear Sky و Call of Pripyat است. از آنجایی که که هر سه عنوان S.T.A.L.K.E.R برای اولین بار روی کنسول‌ها عرضه می‌شوند، شاهد بهینه‌سازی مخصوصی برای این پلتفرم‌ها، رابط کاربری جدید، تنظیمات پشتیبانی از کنترلر، مکانیک‌های تیراندازی به‌روز شده و همچنین بهبود جلوه‌های بصری هستیم.

این سه‌گانه قرار است در آینده از طریق یک به‌روزرسانی و به واسطه mod.io، قابلیت پشتیبانی از ماد را دریافت کند. این به‌روزرسانی به بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجازه می‌دهد تا به یکی از بهترین ویژگی‌ها در مورد سری S.T.A.L.K.E.R دسترسی داشته باشند، یعنی لیست بزرگی از مادهای ساخته شده توسط کاربران.

سری بازی‌های S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy در آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت می‌کند که بهینه‌سازی بازی‌های سری برای کنسول‌های نسل فعلی را به ارمغان می‌آورد و به سه بازی S.T.A.L.K.E.R. اجازه می‌دهد از سخت‌افزار پیشرفته‌تر پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس برای بهبود بصری، پرفورمنس بهتر و سایر ویژگی‌های جدید استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید