اخبار بازی

بازی Sea of Thieves صدر جدول عناوین پیش‌خرید شده در فروشگاه پلی‌استیشن را تصاحب کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Sea of Thieves، عنوان محبوب و چند نفره استودیو Rare، برای پیش‌خرید روی پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار گرفته است.

مایکروسافت در اوایل سال جاری اعلام کرد که بازی Sea of Thieves یکی از چهار عنوان فرست‌پارتی ایکس‌باکس خواهد بود که در چند ماه آینده، برای پلی‌استیشن منتشر می‌شود. مدت کوتاهی پس از شروع پیش‌خرید این بازی از استودیو Rare، Sea of Thieves در بین مخاطبان پلی‌استیشن محبوب شد و در جدول عناوین پیش‌خرید شده در فروشگاه پلی‌استیشن، رتبه اول را به دست آورد.

همانطور که Benji-Sales در توییتر گزارش داد، مدت کوتاهی پس از شروع پیش‌خرید، بازی Sea of Thieves مستقیما در صدر جدول عناوین پیش‌خرید شده پلی‌استیشن 5 در PS Network ایالات متحده قرار گرفت. در زمان نگارش این مقاله، نسخه Premium بازی در جایگاه سوم قرار دارد و نسخه استاندارد و Deluxe نیز بین برترین‌ها هستند.

در همین حال، بازی Sea of Thieves در بریتانیا حتی بهتر از ایالات متحده عمل می‌کند. نسخه Premium آن در جایگاه اول، نسخه استاندارد در جایگاه چهارم و نسخه Deluxe در جایگاه دهم قرار دارند.

بازی Sea of Thieves قرار است در تاریخ 10 اردیبهشت 1403 (30 آوریل 2024) برای پلی‌استیشن 5 عرضه شود. این بازی در حال حاضر روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید