اخبار بازی

از بازی‌های این ماه سرویس پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی‌های زیادی چون Hello Neighbor 2 در تاریخ 15 اسفند (5 مارس) در دسترس مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

گزارشات اخیر ادعا کرده بودند که بازیSifu  از استودیوSloclap ، در ماه مارس برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت و این موضوع اکنون به طور رسمی تایید شده است. سونی تایید کرد که این بازی تحسین ‌شده در سبک مبارزه‌ای، یکی از چهار بازی جدیدی خواهد بود که در ماه آینده برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

این بازی‌های عبارتند از Sifu که بیش از 3 میلیون نسخه فروخته است، شبیه‌ساز مسابقه‌ای  F1 23 از Codemasters و EA Sports (که در ماه می نسخه بعدی آن منتشر می‌شود)، عنوان ترسناک و مخفی‌کاری Hello Neighbor 2 از استودیو TinyBuild و ششمین بسته الحاقی Destiny 2 یعنی The Witch Queen که در سال 2022 منتشر شد.

همه این بازی‌ها از تاریخ 15 اسفند (5 مارس) قابل دانلود خواهند بود و تا روز 1 آوریل رایگان باقی می‌مانند. مانند تمام پیشنهادات رایگان ماهانه در این سرویس، تمام این بازی‌ها برای مشترکین تمام سطوح Essential، Extra و Premium در دسترس خواهند بود. البته این بدان معناست که مشترکین سرویس مذکور تا 4 مارس فرصت دارند تا پیشنهادات رایگان ماه فوریه سرویس PlayStation Plus Essential را دریافت کنند؛ عناوینی که عبارتند از Steelrising، Foamstars و Rollerdrome.

دیدگاهتان را بنویسید