اخبار تکنولوژی

قیمت جهانی شیائومی بند 8 پرو لو رفت

شیائومی بند 8 پرو
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی بند 8 پرو ماه اوت در بازار چین معرفی شد. حالا این برند در حال آماده‌سازی برای عرضه جهانی است و انتظار می‌رود در کنگره جهانی MWC 2024 مدل جهانی‌اش معرفی شود.

به‌تازگی جزئیاتی از این اسمارت‌بند در بازار اروپا منتشر شده است. طبق این اطلاعات، قیمت رسمی بند 8 پرو در این قاره 89 یورو خواهد بود اما بعضی فروشگاه‌ها ممکن است آن را با 69 یورو نیز عرضه کنند. این قیمت پایین‌تر از بند 7 پرو شیائومی است که با 99 یورو به فروش می‌رسید. بند 8 پرو در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

شیائومی بند هوشمند 8 پرو دارای نمایشگر 1.74 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این دستبند تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

شیائومی بند 8 پرو

از ویژگی‌های تناسب‌اندام می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب، پایش چرخه قاعدگی و ردیابی سطح استرس اشاره کرد. این بند از بیش از 150 حالت ورزشی و سنسور حسی جسمی برای ورزش بوکس پشتیبانی می‌کند.

Band 8 Pro از تراشه GNSS داخلی با پشتیبانی از 5 سیستم ماهواره‌ای بهره می‌برد. دستیار صوتی داخلی نیز وجود دارد و می‌توان از آن برای کنترل دستگاه‌های شیائومی استفاده کرد. این محصول همچنین باتری 297mAh دارد که تا 14 روز دوام می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید