اخبار بازی

فروش جهانی بازی Elden Ring به از 23 میلیون نسخه گذشت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Elden Ring طی دو سال گذشته، عملکرد مالی خیلی خوبی از خود به ثبت رسانده است.

با رونمایی از بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree که DLC عنوان Elden Ring محسوب می‌شود، استودیوی FromSoftware آماری از عملکرد بازی Elden Ring در زمینه فروش منتشر کرد. براساس جدیدترین گفته‌ها، این بازی ویدیویی جهان‌باز و سولزلایک که در سبک اکشن و RPG ساخته شده است، از زمان عرضه در تاریخ فوریه 2022، توانسته فروش 23 میلیون نسخه‌ای ثبت کند. این آمار شامل فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی (در کنار Steam) می‌شود.

پیش از این در ماه می 2023 اعلام شد که این بازی توانسته 20.5 میلیون نسخه بفروشد. این یعنی طی 9 ماه گذشته، فروش بازی بیش از 2.5 نسخه افزایش داشته است. بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی در دسترس است.

بسته گسترش‌دهنده Shadow of the Erdtree هم با قیمت 40 دلار روی پلتفرم‌های ذکر شده منتشر می‌شود. عرضه این DLC همزمان با نسخه Deluxe و Collector’s Edition آن در تاریخ 1 تیر 1403 (21 ژوئن 2024) انجام می‌شود. گیمرها در این افزونه به Land of Shadow خواهند رفت. در این DLC شاهد باس‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و دشمنان جدیدی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید