اخبار بازی

رییس ایکس‌باکس به انتشار سخت‌افزار جدید ایکس‌باکس اشاره کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اسناد لو رفته از دادگاه سال گذشته مایکروسافت، ایکس‌باکس برای انتشار کنسول‌های میان‌نسلی خود آماده می‌شود.

با اینکه مایکروسافت اشاره کرد نسل بعدی سخت‌افزار ایکس‌باکس یک جهش فنی برای دنیای کنسول‌ها خواهد بود، رییس این برند، خانم Sarah Bond افزود که در اواخر سال جاری جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود. در آخرین پادکست ایکس‌باکس، خانم Bond گفت: “چیزهای هیجان‌انگیزی در بخش سخت‌افزار وجود دارد که در تعطیلات سال 2024 راجع به آن‌ها صحبت می‌کنیم.”

هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما ممکن است نسخه میان‌نسلی از کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شود. در طول دادگاه مایکروسافت با سازمان FTC، اسناد لیک شده به یک نسخه جدید از ایکس‌باکس سری ایکس اشاره می‌کردند که با نام رمزی Brooklin شناخته می‌شد.

این کنسول کارت گرافیک با قدرت 12 ترافلاپس و 2 ترابایت حافظه داخلی دارد و به صورت تمام دیجیتالی عرضه می‌شود. صرفه‌جویی در مصرف برق و کنترلر جدید Xbox Wireless 2 از دیگر ویژگی‌های این کنسول هستند.

کنسول ایکس‌باکس سری اس هم یک نسخه جدید با نام رمزی Ellewood دریافت می‌کند. البته مشخص نیست که قدمت این برنامه‌ها پیش از اینکه لیک شوند، به چه زمانی برمی‌گردد. مایکروسافت طی این مدت استراتژی خود را دچار تغییر کرده است، اما احتمال انتشار یک محصول جدید در سال مالی 25/24 وجود دارد.

با اینکه هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که این کنسول جدید حداقل یک سال با طرفداران فاصله داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید