اخبار بازی

بازی مورد انتظار The Alters در روز انتشار برای سرویس Xbox Game Pass عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در بازی جدید استودیو 11 bit Studios، فردی به نام Jan Dolski با ساختن نسخه‌های مختلف از خود سعی می‌کند زنده بماند و به خانه برگردد.

در جریان رویداد جدید Xbox Partner Preview، استودیو 11 bit Studios تریلر جدیدی از بازی The Alters منتشر کرد که گیم‌پلی و داستان آن را نمایش می‌دهد. بازیکنان به عنوان Jan Dolski، در سیاره‌ای با یک خورشید سوزان گیر افتاده‌اند و برای بازگشت به خانه، باید به هر قیمتی زنده بمانند.

کاوش در سطح سیاره و مدیریت یک پایگاه متحرک، کاری نیست که او به تنهایی بتواند انجام دهد. با این حال، به لطف منبعی مرموز به نام Rapidium، Jan Dolski راهی برای ایجاد نسخه‌های جایگزین از خود کشف می‌کند. تمام این‌ها به تصمیماتی بستگی دارد که در طول زندگی او گرفته می‌شود، از ترک نکردن شهر خود در سنین جوانی گرفته تا ترک نکردن دانشگاه.

مهارت‌ها و تخصص‌های منحصر به فردی به هر Alter داده می‌شود، اما آن‌ها خواسته‌ها، اهداف و نیازهایی دارند. می‌توانید جبهه خود را در بازی انتخاب کنید (یا از انجام کارهایی که دوست ندارید، خودداری کنید)، اما راضی نگه داشتن تمام Alterها، بسیار دشوار خواهد بود.

بازی The Alters اواخر امسال برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در روز عرضه برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید