اخبار سینما

بازیگر «تنها در خانه» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود جایزه گرفت

بازیگر تنها در خانه روی پیاده رو مشاهیر هالیوود جایزه گرفت
نویسنده : تحریریه۱۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مکالی کالکین، بازیگر محبوب فیلم های Home Alone و Uncle Buck، در روز جمعه جایزه خود را در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. کالکین که در دهه 1990 به عنوان یک ستاره کودک به شهرت رسید، در طول زندگی حرفه‌ای خود در فیلم‌های متعددی از جمله My Girl، The Good Son و Richie Rich بازی کرده است.

این جایزه جدیدترین افتخار برای کالکین است که در سال 2018 جایزه MTV Movie & TV Award برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی را برای بازی در سریال The Righteous Gemstones دریافت کرد. کالکین همچنین در فیلم های اخیر مانند American Horror Story: Double Feature و Changeland بازی کرده است.

کالکین در سال 1980 در نیویورک متولد شد و در سن 10 سالگی با بازی در فیلم Home Alone به شهرت رسید. این فیلم که در آن سال پرفروش‌ترین فیلم کمدی تاریخ شد، کالکین را به یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های جهان تبدیل کرد.

کالکین پس از موفقیت Home Alone در چندین فیلم دیگر بازی کرد، از جمله My Girl (1991) ،The Good Son (1993) و Richie Rich (1994). او همچنین در فیلم‌های مستقل مانند Party Monster (2003) و Saved! (2004) بازی کرد.

در سال‌های اخیر، کالکین در سریال‌های تلویزیونی مانند The Righteous Gemstones و Robot Chicken بازی کرده است. او همچنین در فیلم‌های اخیر مانند American Horror Story: Double Feature و Changeland بازی کرده است.

مکالی کالکین در حال حاضر با بازیگر زن Brenda Song و دو فرزندشان زندگی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید