اخبار تکنولوژی

تصویر و مشخصات پیکسل 8a مجددا فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در یک افشای جدید، اطلاعات بیشتری درباره پیکسل 8a، گوشی هوشمند میان‌رده آینده گوگل، به بیرون درز کرده است. پس از آنکه دیروز رنگ‌های مختلف این دستگاه فاش شد، اکنون این گوشی در وب‌سایت یکی از اپراتورهای آمریکایی دیده شده است.

افشاگر معروف اطلاعات، ایوان بلس، تصویری را به اشتراک گذاشته که در آن پیکسل 8a در وب‌سایت اپراتور US Cellular مشاهده می‌شود. این تصویر به وضوح طراحی جلویی پیکسل 8a را نشان می‌دهد.

حضور این گوشی در وب‌سایت یک اپراتور، نشان می‌دهد که گوگل در مراحل نهایی آماده‌سازی پیکسل 8a برای عرضه به بازار است. معمولا چنین اتفاقی پیش از معرفی رسمی یک محصول جدید رخ می‌دهد.

گوگل هنوز جزئیات دقیقی در مورد مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه پیکسل 8a منتشر نکرده است. اما با توجه به سری قبلی، انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی ارزان‌تر از مدل‌های پرچم‌دار، گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک تجربه اندرویدی خالص با قیمت مناسب هستند.

جزئیات بیشتری از گوشی میان‌رده آینده گوگل، پیکسل 8a، به بیرون درز کرده است. اگرچه وب‌سایت اپراتور US Cellular اطلاعات زیادی را فاش نکرده، اما تصویر منتشر شده از پیکسل 8a، نمای روشنی از طراحی نمایشگر این دستگاه را ارائه می‌دهد.

بر اساس تصویر لو رفته، حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش پیکسل 8a نه چندان باریک هستند و نه می‌توان آنها را ضخیم توصیف کرد. گوگل ظاهرا در این مدل از یک نمایشگر تخت بهره برده است. دوربین سلفی نیز در قالب یک حفره (پانچ هول) در مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده است.

علاوه بر این، تصویر لو رفته، دکمه‌های فیزیکی پیکسل 8a از جمله دکمه پاور در بالای دکمه‌های تنظیم صدا و در لبه راست بدنه را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، پیکسل 8a در چهار رنگ سبز نعنایی (Mint)، سفید (Porcelain)، مشکی (Obsidian) و آبی (Bay) عرضه خواهد شد. رنگ سبز نعنایی زیبا و متمایز به نظر می‌رسد، در حالی که سایر رنگ‌ها برای کاربران پیکسل آشنا هستند.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل 8a را در ماه آینده میلادی و احتمالاً در رویداد Google I/O 2024 که در تاریخ 14 و 15 می (24 و 25 اردیبهشت) برگزار می‌شود، معرفی کند. بخش اصلی این رویداد در 14 می (25 اردیبهشت) خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که پیکسل 8a نیز در همین روز رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید