اخبار تکنولوژی

تصویر جعبه میان‌رده جدید گوگل لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در مهرماه سال جاری، رندرهایی از گوشی پیکسل 8a منتشر شد که ویژگی‌های آن را نشان می‌داد. حال تصویری از بسته‌بندی این گوشی لو رفته که نام و طراحی آن را تأیید می‌کند.

پیکسل 8a نسخه ارزان‌تر پرچمداران پیکسل 8 است و از پردازنده تنسور G3 بهره می‌برد. گوگل در اواسط 1403 احتمالا از این میان‌رده رونمایی می‌کند. مدل قبلی آن، یعنی پیکسل 7a با قیمت معادل 499 دلار عرضه شد. هنوز مشخص نیست قیمت جدیدی تغییر می‌کند یا خیر.

طراحی این گوشی شبیه سایر اعضای خانواده پیکسل 8 بوده و دارای فریم و گوشه‌های منحنی است. علاوه بر رنگ‌های مشاهده شده در رندرها، در این تصویر نیز رنگ مشکی دیده می‌شود. پنل پشتی از جنس پلاستیک بوده و ماژول دوربین تقریبا هم سطح با بدنه دارای دوربین دوگانه اصلی و فلش LED در سمت راست است.

انحنای گوشه‌های پیکسل 8a نسبت به مدل قبلی یعنی پیکسل 7a بسیار بیشتر است. پیکسل 7a دارای گوشه‌های تیزتر و شکل مستطیلی‌تر بود. طبق اطلاعات قبلی، پیکسل 8a احتمالا صفحه‌نمایش 6.1 اینچی دارد و ابعاد آن نسبت به 7a کمی بلندتر و باریک‌تر است. گوگل احتمالا از پردازنده تنسور G3 در این گوشی استفاده می‌کند. همچنین آن را با ۸ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد کرد.

با توجه به سابقه، انتظار می‌رود پیکسل 8a در کنفرانس I/O ماه مه (اردیبهشت) رونمایی شود. باید دید قیمت آن ۴۹۹ دلار باقی می‌ماند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید