اخبار تکنولوژی

آپدیت iOS 17.2 به همراه اپلیکیشن Journal منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل به‌تازگی به‌روزرسانی iOS 17.2 را برای گوشی‌های آیفون‌هایی که شرایط دریافت سیستم‌عامل موبایلی اپل را دارند، منتشر کرده است. این به‌روزرسانی شامل اپلیکیشن جدید Journal می‌شود که اولین‌بار در WWDC 2022 معرفی شد. همچنین قابلیت‌های جدیدی برای دکمه اکشن و فیلم‌برداری فضایی (Spatial) برای آیفون 15 پرو و پرو مکس درنظر گرفته شده است.

اپل به‌روزرسانی جدید مک او اس Sonoma 14.2 را نیز منتشر کرده است.

اصلی‌ترین تغییرات به‌روزرسانی iOS 17.2 در بخش‌های اپ Journal، دکمه اکشن، دوربین، اپ Messages، اپ Weather و رفع باگ‌ها بوده است.

اپلیکیشن جدید Journal اکنون این امکان را می‌دهد تا کاربران هر نوع رویداد و رخدادی را در زندگی‌شان ثبت کنند. این برنامه می‌تواند تصاویر، نتایج ورزشی و… را نیز به ژورنال اضافه نماید.

کاربر می‌تواند با تاچ آیدی یا فیس آیدی، ژورنال را قفل کند تا تنها خودش بتواند به آن دسترسی داشته باشد. همچنین می‌تواند تنظیمات مربوط به یادآوری و ارسال نوتیفیکیشن را تنظیم نماید. یادداشت‌ها به صورت رمزنگاری‌شده در ابر iCloud ذخیره می‌شوند تا از هر دستگاهی قابل دسترس باشند.

آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس امکان دسترسی به ترجمه سریع از طریق دکمه اکشن را به Shortcut اضافه کرده‌اند.

در بخش دوربین، آیفون 15 پرو و پرو مکس قادر به فیلم‌برداری فضایی هستند که بعدا می‌توانید ویدئو را در هدست‌های ویژن پرو تماشا کنید. سرعت فوکوس دوربین تله‌فوتو نیز بهبود یافته است.

به‌روزرسانی جدید، به اپ Messages افزوده شده تا بتوانید به آسانی به اولین پیام خوانده‌نشده دست یابید. میموجی‌ها هم شکل تغییر یافته و طرح بدنشان را می‌توانید عوض کنید.

در اپ وضعیت هوا جدیدترین پیش‌بینی و کیفیت هوا در دسترس است. شارژ بی‌سیم استاندارد Qi2 به آیفون 13 و 14 افزوده شده و سیری می‌تواند به اطلاعات سلامت کاربران دسترسی پیدا کند. AirDrop نیز در این به‌روزرسانی بهبود یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید