اخبار بازی

نسخه آیفون بازی Death Stranding Director’s Cut تا سال 2024 تاخیر خورد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در ابتدا قرار بود پورت‌های اپل بازی Death Stranding Director’s Cut در سال 2023 منتشر شوند، اما کمپانی 505Games اعلام کرد که به زمان بیشتری برای انجام این کار نیاز دارد.

در اوایل سال جاری، استودیو Kojima Productions و کمپانی 505Games، بازی Death Stranding Director’s Cut را برای آیفون، آی‌پد و مک تایید کردند و در آن زمان، قصد داشتند این پورت را در سال 2023 عرضه کنند. با این حال، سال 2023 تقریبا به پایان رسیده است و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازی با تاخیر مواجه شده است. تاریخ انتشار جدید بازی در اوایل سال آینده اعلام خواهد شد. کمپانی 505Games این تاخیر را در پست اخیر توییتر خود اعلام کرد و گفت:

« در 505Games و Kojima Productions، ما هیجان‌زده هستیم که Death Stranding Director’s Cut را روی آیفون، آی‌پد و مک عرضه کنیم. ما فقط به کمی زمان بیشتر نیاز داریم! منتظر تاریخ انتشار جدید در اوایل سال 2024 باشید».

اخیرا استودیو کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که با استودیو A24 برای ساخت اقتباسی سینمایی از بازی قبلی خود یعنی Death Stranding، همکاری کرده است.

بازی Death Stranding برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و PC در دسترس است. این بازی توسط بیش از 16 میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها تجربه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید