اخبار سینما

داوران برنامه صداتو؛ کمک کنندگان مسابقه چه نقشی دارند؟

داوران برنامه صداتو
نویسنده : سارا محمدی۲۲ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برنامه صداتو یکی از مسابقات جدید شبکه نمایش خانگی فیلیمو است که با هدف سرگرم کردن مخاطبان ساخته شده. گرچه مجری و داوران مسابقه صداتو چهره های آشنایی هستند اما 4 داور برنامه صداتو را در ادامه معرفی کرده ایم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. داوران مسابقه صداتو در واقع بیشتر کمک کننده یا هلپر هستند و به شرکت کنندگان مسابقه کمک می کنند به جواب نزدیک شوند در حالی که خودشان هم نمی دانند چه کسی خواننده نیست!

با داوران مسابقه صداتو آشنا شوید

محد بحرانی، شبم مقدمی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان داوران برنامه صداتو هستند در ادامه عکس و مشخصات داوران صداتو شامل تاریخ تولد، تحصیلات و سوابق هنری آن ها تقدیم شما می شود.

محمد بحرانی

  • تاریخ تولد: 16 آذر 1360
  • تحصیلات: کارشناسی بازیگری، کارشناسی ارشد کارگردانی
محمد بحرانی

محمد بحرانی هر نقشی که بازی کند باز هم او را با نام جناب خان می شناسیم. محمد بحرانی که صداپیشه بسیاری از نقش های ماندگار و دوست داشتنی بوده اکنون در برنامه صداتو محسن کیایی حضور دارد و با انرژی خاص خود به مسابقه هیجان می بخشد. در بخش هایی از برنامه شاهد خوانندگی او با موزیک های خاطره انگیز هستیم. محمد بحرانی صداپیشه عروسک های محبوب ببعی و آقای همساده در برنامه مهمونی ایرج طهماسب نیز می باشد. او همچنین سابقه بازیگری در فیلم های طبقه حساس، گلشیفته، دوپینگ، خوب بد جلف: رادیواکتیو و … و سابقه مجری گری در برنامه رادیو هفت را برعهده داشته است.

شبنم مقدمی

  • تاریخ تولد: 3 فروردین 1351
  • تحصیلات: کارشناسی ادبیات فارسی
شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر توانای فیلم های خجالت نکش، شبی که ماه کامل شد، ابد و یک روز، به نام پدر، شهر هرت، خاتون، سرگیجه، شبکه مخفی زنان و بسیاری آثار دیگر تنها داور خانم برنامه صداتو است. یکی از فیلم های مشترک شبنم مقدمی و محسن کیایی سریال هم گناه می باشد. نام همسر شبنم مقدمی علیرضا آرا می باشد.

محسن شریفیان

  • تاریخ تولد: 30 دی 1354
  • تحصیلات: لیسانس علوم اجتماعی و معادل دکتری موسیقی
محسن شریفیان

تنها داور مسابقه صداتو که در زمینه موسیقی فعالیت دارد محسن شریفیان است. خواننده، آهنگساز و نوازنده بوشهری در جشنواره موسیقی فجر موفق به دریافت 2 جایزه شده است. او در زمینه موسیقی محلی و موسیقی تلفیقی و به خصوص ساز نی انبان اطلاعات باارزشی دارد و تاکنون چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

امیرمهدی ژوله

  • تاریخ تولد: 27 مرداد 1358
  • تحصیلات:
امیرمهدی ژوله

امیر مهدی ژوله بیشتر سر و کارش با کارهای طنز است چه در جایگاه بازیگر و چه در مقام نویسندگی که حرفه اصلی او است. امیرمهدی ژوله سابقه نویسندگی و بازیگری در آثار طنز همچون مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، شب های ببره، باغ مظفر، قهوه تلخ، روزی روزگاری مریخ، گلشیفته، جوکر و شیشلیک را دارد.

محسن کیایی

  • تاریخ تولد: 6 شهریور 1360
  • تحصیلات: کارشناسی رشته فیلمسازی
محسن کیایی

محسن کیایی مجری برنامه است و در کنار داوران مسابقه صداتو سعی دارد لحظات زیبایی را برای مخاطب بسازد. محسن کیایی که به شدت لاغر شده و حدود 20 کیلو وزن کم کرده است با این برنامه نشان داده که در مجری گری استعداد دارد. این اولین تجربه مجری گری محسن کیایی است و پیش از این او را در کارهایی همچون مطرب، دینامیت، لونه زنبور، بی گناه و هم گناه به عنوان بازیگر دیده بودیم. محسن کیایی علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی و تهیه کنندگی هم فعالیت می کند.

داوران مسابقه صداتو وظیفه دارند به شرکت کنندگان کمک کنند تا زودتر تشخیص دهند که چه کسی خواننده نیست و به جایزه نزدیک شوند. در واقع داوران و مجری برنامه از جواب مسابقه بی اطلاع هستند و در جریان بازی آن ها نیز وارد جریان بازی می شوند.

زمان پخش برنامه صداتو چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح و از شبکه نمایش خانگی فیلیمو می باشد. محمد جواد زاده تهیه کننده و کارگردان این مسابقه موسیقیایی است.

دیدگاهتان را بنویسید