اخبار بازی

آهنگساز بازی The Last of Us 2 ساخت نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی را تایید کرد

بازی The Last of Us
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی،‌ قرار است بازی The Last of Us 2 برای کنسول پلی‌استیشن 5 کاملا بهینه‌سازی شود و شاهد یک نسخه تمام و کمال از این بازی باشیم. به تازگی گوستاوو سانتائولالا، آهنگساز اسطوره‌ای آرژانتینی که روی هر دو بازی د لست آو آس و همچنین سریال لست آو اس ساخته HBO کار کرده، در مصاحبه‌ای به نسخه پلی‌استیشن 5 قسمت دوم بازی اشاره کرده است.

گوستاوو سانتائولالا در مصاحبه‌ای در پادکست مردمی Blender در مورد نقش اصلی خود در بازی The Last of Us Part 2، حضور خود در ابتدای بازی در شهر جکسون و نواختن بانجو روی صندلی صحبت می‌کرد، اما در ادامه ناگهان گفت:

در نسخه‌های جدید شما می‌توانید من را مجبور کنید که آهنگ‌های خاصی را بنوازم و خب، من نمی‌توانم چیز دیگری به شما بگویم

اشاره به نسخه جدید شاید برخی را به سمت قسمت سوم بازی The Last of Us بکشاند، اما با توجه به حضور کوتاه خود گوستاوو سانتائولالا در بازی دوم و اینکه در این حضور، او مشغول نواختن موسیقی بوده، اشاره به خودش و اینکه ما در نسخه جدید که می‌تواند ریمستر بازی دوم باشد، می‌توانیم به او بگوییم آهنگ دیگری بنوازد، ما را در کل به بازی The Last of Us Part 2 بکشاند.

البته که انتشار نسخه بهینه شده بازی دوم برای کنسول پلی‌استیشن 5 و حتی عرضه آن برای رایانه‌های شخصی یک امر بدیهی و محتمل است. سونی تقریبا همزمان با پخش سریال The Last of Us، اقدام به انتشار نسخه پی‌سی و پلی‌استیشن 5 بازسازی نسخه اول بازی گرفت و حالا می‌تواند نوبت به بازی دوم باشد که راه خود را به کنسول نسل جدید و رایانه‌های شخصی باز کند و قطعا این قضیه می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید