اخبار بازی

بازی چند نفره The Last of Us ناتی داگ به توصیه بانجی خالق بازی Destiny تاخیر خورد

ناتی داگ
نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو ناتی داگ، خالق سری بازی‌های آنچارتد و The Last of Us که در حال کار روی یک بازی چند نفره سرویس‌محور بزرگ در دنیای بازی لست آو آس به نام Factions است، برای هر چه بهتر کردن این پروژه از استودیو بانجی، سازندگان سری هیلو و بازی Destiny مشاوره و راهنمایی می‌گیرد.

طی روزهای اخیر، ناتی‌ داگ اطلاع داده که برای توسعه بهتر بازی چند نفره آنلاین و سرویس‌محور Factions که در دنیای سری بازی‌های لست آو آس جریان دارد، به زمان بیشتری نیاز دارد، اما گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این قضیه به پیشنهاد استودیو بانجی رخ داده است.

اسپین آف چند نفره از The Last of Us چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد و ناتی داگ در ژوئن گذشته تایید کرد که ما با یک پروژه بزرگ، مستقل و کامل طرف هستیم. با این این استودیو در اوایل هفته اعلام کرد که برای پیشبرد بهتر پروژه Factions به زمان بیشتری نیاز دارد و به نوعی ما شاهد تاخیر این بازی هستیم:

ما به طور باورنکردنی به کاری که استودیو تاکنون انجام داده افتخار می‌کنیم اما با ادامه توسعه، متوجه شده‌ایم که بهترین کار برای بازی این است که به آن زمان بیشتری بدهیم. تیم ما به کار روی پروژه ادامه خواهد داد و همچنین بازی‌های دیگر ما هم، از جمله یک تجربه کاملا جدید تک‌نفره به توسعه ادامه می‌دهند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم.
ناتی داگ

بعد از این اطلاعیه، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی جالب اعلام کرد استودیو بانجی، خالق سری بازی‌های هیلو و دستینی که سال گذشته توسط سونی به طور کامل خریداری شد، در تصمیم‌ جدید ناتی داگ نقش مهمی داشته است. این استودیو که سابقه طولانی در تولید بازی‌های چند نفره بزرگ و سرویس‌محور دارد، با ارزیابی و کارشناسی پروژه ناتی داگ به آن‌ها پیشنهاد داده‌اند که باید زمان بیشتری را روی بازی به هدف «درگیر کردن بازیکنان برای طولانی مدت» بگذارند. در نتیجه ناتی داگ با توجه به پیشنهادات و بررسی‌های بانجی، تجدیدنظرهای کلی در مورد مسیر تولید بازی فکشنز در نظر گرفته است.

ظاهرا ناتی‌ داگ تیمی که روی پروژه اسپین آف چند نفره The Last of Us کار می‌کنند را کوچک‌تر کرده تا بتوانند یک ارزیابی کلی روی مسیر پروژه داشته باشند و سایر افراد تیم را به پروژه‌های دیگر انتقال دادند.

باید سونی که سال گذشته وعده عرضه ۱۰ بازی سرویس محور را تا سال ۲۰۲۶ داده بود، تغییراتی در کلیت تصمیمات‌اش در قبال این پروژه‌ها، مانند اتفاقی که برای Factions افتاده اعمال می‌کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید