اخبار بازی

پورت PC بازی The Last of Us Part 2 ماه‌هاست که آماده شده است!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا کار روی پورت PC بازی The Last of Us Part 2 در سال 2021 شروع شد و در نوامبر گذشته به پایان رسید.

در حالی که پورت PC بازی Ghost of Tsushima اخیرا عرضه شد، بازی بزرگ بعدی پلی‌استیشن که قرار است برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، God of War Ragnarok است. اگرچه همانطور که تصور می‌کنید، برنامه‌های سونی برای PC، به همینجا ختم نمی‌شود. در واقع، طبق گفته یک افشاگر برجسته و نسبتا قابل اعتماد، بازی The Last of Us Part 2 مدتی است که برای انتشار روی پلتفرم PC آماده شده است.

در گزارشی که در Dealabs منتشر شد، billbil-kun ادعا کرد که پورت رایانه شخصی The Last of Us Part 2 ماه‌هاست آماده شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، کار روی نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان تحسین شده در ژانر اکشن ماجراجویی، از سال 2021 آغاز شد و در نوامبر سال گذشته به پایان رسید.

اینکه چرا سونی تصمیم گرفته است تا انتشار بازی برای رایانه‌های شخصی را با تاخیر مواجه کند، چندان دور از ذهن نیست. نسخه پلی استیشن 5 بازیThe Last of Us Part 2 Remastered در اوایل سال جاری عرضه شد و با اینکه فرصت مناسبی برای عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی بود، اما این شرکت استراتژی متفاوتی را برای آخرین ساخته ناتی داگ در دستور کار قرار داد. ظاهرا سونی قصد دارد پورت PC این بازی را همزمان با شروع فصل دوم سریال The Last of Us از HBO، عرضه کند.

البته، این زمان اضافی به ناتی داگ کمک می‌کند تا از بهینه بودن بازی روی رایانه‌های شخصی، مطمئن شود. The Last of Us Part 1 در سال 2022 برای PC عرضه شد و به دلیل بهینه‌سازی بدی که داشت، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اگرچه ناتی داگ چندین بار تاکید کرد که قصد دارد در آینده بیشتر روی توسعه بازی برای رایانه‌های شخصی تمرکز کند، بنابراین امیدواریم که این تمرکز، به بهبود پورت‌های این شرکت منجر شود.

بازی The Last of Us Part 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید