اخبار سینما

اولین تصویر از جوئل در فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پدرو پاسکال و بلا رمزی مجددا در نقش جوئل و الی بازی خواهند کرد و اکنون اولین تصاویر آن‌ها در فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شده است.

برادران وارنر تصاویر جدیدی از فصل 2 سریال تحسین شده The Last of Us منتشر کرده است که در آن پدرو پاسکال و بلا رمزی را به ترتیب در نقش‌های جوئل و الی نشان می‌دهد. این تصاویر که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، در اصل در جریان ارائه‌ی Discovery Upfront برادران وارنر با کیسی بلویز، رئیس و مدیر عامل HBO و Max Content، رونمایی شدند.

به نظر می‌رسد که اقتباس تلویزیونی The Last of Us داستان‌ بازی‌های ویدیویی را دنبال می‌کند و بازیگران فصل 2، تاکنون نشان داده‌اند که این سریال داستان The Last of Us Part 2 را اقتباس خواهد کرد. در اوایل سال جاری، کیتلین دیور برای نقش ابی در فصل دوم سریال انتخاب شد و یانگ مازینو نقش جسی را بازی خواهد کرد. ایزابلا مرک نیز برای بازی در نقش دینا انتخاب شده است.

فصل دوم The Last of Us هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما می‌دانیم که قرار است در سال 2025 پخش شود. در همین حال، می توانید The Last of Us Part 2 Remastered را قبل از شروع این فصل تجربه کنید. این ریمستر به تازگی برای پلی‌استیشن 5 منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید