اخبار سینما

آخرین اخبار از فصل دوم سریال The Last Of Us

آخرین اخبار از فصل دوم سریال The Last Of Us
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

پدرو پاسکال بازیگر سریال «آخرین بازمانده از ما»، «The last of us»، احتمال شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال را در سال 2033 اعلام کرد و شنیده می‌شود کمپانی HBO هم این خبر را تایید کرده است.

فرانچسکا ارسی «Francesca Orsi»، نایب رئیس شبکه HBO درباره فصل دوم سریال «The Last of Us» گفته است:

“کریگ و نیل با همکاری دیگر اعضای این پروژه آغازی بی نظیر با سریال «The last of us» داشتند. حال من پس از تماشای فصل اول این سریال، به شدت در انتظار فصل دوم آن هستم تا بار دیگر بدرخشند.”

سریال موفق «The last of us» که برگرفته از بازی‌ای با همین نام است، توسط «نیل دراکمن» و «کریگ مازین» ساخته شده است و از ژانویه 2023 در دو شبکه «HBO» و «Sky Atlantic» منتشر شده است. پدرو پاسکال و بلا رمزی در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«The last of us» در مورد یک بیماری همه گیر است که باعث نابودی جهان می‌شود و در این بین دختری چهارده ساله بازمانده است و ممکن است آخرین امید بشر باشد. «جول» که نقش او را پدرو پاسکال بازی می‌کند، وظیفه دارد او را از قرنطینه نجات دهد.

نیل دراکمن «Neil Druckmann»، نویسنده و کارگردان سری بازی و سریال «The last of us» نیز در باره‌ی فصل دوم این سریال چنین می‌گوید:

“من مفتخر و بسیار هیجان زده هستم که افراد بسیاری با مسیر سفر الی «Ellie» و جول «Joel» همراه شده و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند. همکاری با کریگ مازین «Craig Mazin»، تیم خارق العاده ما و شبکه HBO انتظارات مرا بیش از پیش بالا برده است. حال ما مفتخریم بگوییم که این سریال فصل دوم نیز خواهد داشت. از سوی استودیو ناتی داگ «Naughty Dog» و پلی استیشن.”

لازم به ذکر است که فصل اول سریال «The last of us» با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و تا به امروز نمره 96 از 100 وبسایت «Rotten Tomatoes» را برای خود کرده‌است؛ همچنین تماشای قسمت اول «The last of us» در کشور ایالات متحده، حدود 4.7 میلیون مخاطب بوده است و مخاطبان قسمت دوم این سریال به حدود 6 میلیون رسیده‌اند؛ این میزان رشد مخاطب اتفاقی بی سابقه در کمپانی HBO بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید