اخبار تکنولوژی

آخرین آپدیت تلگرام در سال 2023 شامل بهبودهای مهم است

آخرین آپدیت تلگرام در سال 2023
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تلگرام، پیام‌رسان محبوب‌ترین پیام‌رسان میان کاربران ایرانی با وجود فیلترینگ همچنان پرطرفدار است و اعضای آن روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

تلگرام دهمین به‌روزرسانی سالانه خود را در پایان سال ۲۰۲۳ منتشر کرد که بهبود تماس و ربات‌ها را شامل می‌شود. قابلیت تماس تلگرام پیش از فیلتر در ایران معرفی نشد و از واتس‌اپ چندین قدم جلوتر بود. با این حال برای کاربرانی که از این بخش استفاده می‌کنند تغییراتی اعمال خواهد شد. تلگرام این بخش را «تماس‌های رنگارنگ» نامیده و ظاهر رابط کاربری تغییر خواهد کرد.

آخرین آپدیت تلگرام در سال 2023

آخرین به‌روزرسانی تلگرام در سال ۲۰۲۳ افکت جدید خاصی را برای حذف پیام‌ها در نسخه اندروید اضافه کرد که قبلا در iOS وجود داشت و باعث می‌شد پیام هنگام حذف کاملا پودر شود. همچنین بخش ربات‌ها به طور گسترده بهبود یافته که خود تلگرام آن را «تاریخی» توصیف کرده است.

این تحول بزرگ، امکان واکنش نشان دادن ربات‌ها به پیام‌ها و مدیریت کوت‌ها و لینک‌ها را فراهم کرده است. علاوه بر این، بات‌ها درحال می‌توانند پاسخگویی در چت‌های مختلف را نیز برعهده بگیرند.

با توجه به این بهبودهای گسترده در بخش‌های گرافیکی، تعامل و قابلیت‌های رباتی، می‌توان گفت آخرین به‌روزرسانی تلگرام توانسته است تجربه کاربری این پیام‌رسان محبوب را چشمگیرا ارتقا بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید