اخبار تکنولوژی

پیشتازی سری ردمی نوت 13 شیائومی در چین

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی سری گوشی‌های ردمی نوت 13 را با تاخیر کمتری نسبت به بازار جهانی در بازار محلی خود معرفی و عرضه کرد. حدود پنج‌ماه از معرفی این گوشی‌ها می‌گذرد و آمار فروش رسمی، عملکرد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

براساس اعلام شیائومی، سری ردمی نوت 13 موفق به فروش بیش از سه میلیون و دویست هزار دستگاه در بازار چین شده است که نشان از محبوبیت بالای این محصول دارد. همچنین درصد رضایت کاربران از این گوشی‌ها نزدیک به نود و هشت درصد اعلام شده است.

شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است که سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ موفق به فروش ۳٫۲ میلیون دستگاه در بازار چین شده است. برخلاف بازار جهانی که در آن این سری شامل ۵ مدل با اتصال ۴G نیز هستند، در چین تنها شامل ۳ مدل می‌باشد که همگی دارای اتصال ۵G هستند.

با توجه به پوستر رسمی منتشر شده توسط شیائومی، این شرکت به طور رسمی فروش بالای ۳٫۲ میلیون دستگاه را از این سری گوشی‌ها در بازار چین اعلام کرده است.

علاوه بر اعلان فروش 3.2 میلیون دستگاه از سری ردمی نوت 13 در بازار چین، شیائومی گزارش مثبتی را از بازخورد این محصول در فروشگاه اینترنتی JD.com ارائه می‌دهد. شرکت اعلام کرده است که نرخ رضایت کاربران در JD.com به‌طور مداوم باقی مانده و بیش از 98 درصد بوده است، البته روش محاسبه این رقم روشن نیست و ممکن است دقت آن زیر سؤال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید