اخبار بازی

فروش 7.5 میلیون نسخه‌ای The Legend of Heroes: Trails

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوClouded Leopard Entertainment همچنین متن چینی و کره‌ای را برای بازی The Legend of Heroes: Kai no Kiseki تایید می‌کند.

بازی The Legend of Heroes: Kai no Kiseki -Farewell, O Zemuria امسال در ژاپن منتشر می‌شود و تا عرضه جهانی با متن انگلیسی، فاصله زیادی دارد. با این حال، این سری با فروش بیش از 7.5 میلیون نسخه به نقطه عطف جدیدی دست یافته است. آخرین نقطه عطف آن، مربوط به سپتامبر 2022 است که اعلام شد این سری، بیش از هفت میلیون نسخه فروخته است.

استودیو Clouded Leopard Entertainment ارقام فروش را در یک بیانیه مطبوعاتی جدید اعلام کرد و گفت که Kai no Kiseki، امسال با متن چینی و کره‌ای سنتی منتشر خواهد شد. این خبر احتمالا نشان‌دهنده انتشار بازی برای Steam مانند عناوین Hajimari no Kiseki، Kuro no Kiseki و Kuro no Kiseki 2 -CRIMSON SiN-  است.

نسخه‌های آتی شامل The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 3 و Cold Steel 4 می‌شوند که در تاریخ 27 بهمن 1402 (16 فوریه 2024) با تمام DLC‌های تزئینی برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. The Legend of Heroes: Trails through Daybreak، نسخه انگلیسی Kuro no Kiseki نیز در تابستان امسال برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، PC و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید