اخبار بازی

نسخه جدیدی از بازی The Legend of Zelda در حال توسعه است

نسخه جدیدی از بازی The Legend of Zelda در حال توسعه است
نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک یوتیوبر به نامPapaGenos ، در توئیتی گفته که احتمالا نسخه جدیدی از سری The Legend of Zelda با تمرکز روی پرنسس زلدا در دست ساخت است.

لینک (Link) برای چندین دهه شخصیت اصلی سری The Legend of Zelda بوده است. با اینکه پرنسس زلدا مهم‌ترین شخصیت در بازی‌های این فرنچایز به حساب می‌آید، او فقط در اسپین‌آف‌هایی مانند Hyrule Warriors: Age of Calamity قابل بازی بود. به گفته یوتیوبری به نام PapaGenos، این روند ممکن است در آینده تغییر کند. او اخیرا در توییتی نوشت:

«Tears of Kingdom پرنسس زلدا را به شکل خوبی به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم ما به شدت به نسخه‌ای که زلدا شخصیت اصلی آن باشد، نیاز داریم. به نظر من یک ماجراجویی دیگر در Hyrule این بار در نقش زلدا می‌تواند جذاب باشد. این چیزی است که هواداران سری مدت‌هاست آن را می‌خواهند».

او در این توئیت از نوشتار خاص و حروف بزرگ استفاده کرد. این می‌تواند بدین معنی باشد که نسخه جدیدی از سری The Legend of Zelda در دست ساخت قرار دارد. البته اینکه آیا این بازی یک نسخه اصلی در فرنچایز است یا خیر، مشخص نیست. این پروژه ممکن است یک بسته الحاقی برای The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (نینتندو قبلا اعلام کرده بود هیچ برنامه‌ای برای ساخت DLC ندارد) یا یک اسپین‌آف دیگر در سری باشد.

PapaGenos چندان سابقه درخشانی در لیک کردن اطلاعات ندارد، زیرا قبل از نینتندو دایرکت اخیر، طی گزارشی اعلام کرد که ریمستر Metroid Prime در این مراسم شدودراپ خواهد شد. طبق معمول، چندان نباید به شایعات استناد کنید.

در مورد تبدیل شدن پرنسس زلدا به یک شخصیت قابل بازی در سری، Eiji Aonuma در دسامبر گذشته گفت که این اتفاق ممکن است در آینده بیفتد. منتظر به‌روزرسانی‌های خبری بیشتر باشید، مخصوصا در رویداد بعدی Nintendo Direct که برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید