اخبار سینما

لوکیشن سریال رهایم کن کجاست

لوکیشن سریال رهایم کن کجاست
نویسنده : ساناز محمدی۲۱ خرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

محله ها و خانه های قدیمی روستایی با نورپردازی گرم و خاطره انگیز، فضای معدن، کافه و عمارت قدیمی و … لوکیشن هایی است که مخاطب در سریال رهایم کن مشاهده می کند و به خوبی می تواند حال و هوای یک داستان قدیمی در دهه 50 را تداعی کند. اما لوکیشن سریال رهایم کن کجاست و فیلمبرداری سکانس های این سریال در کجا انجام شده است. با مطالعه این مقاله از مگ تک در مورد لوکیشن های سریال رهایم کن و اینکه محل فیلمبرداری رهایم کن از جمله سکانس های کافه سریال رهایم کن یا معدن سریال رهایم کن کجاست اطلاعات جذابی بدست آورید.

لوکیشن های سریال رهایم کن

آیا می دانستید دکور و لوکیشن سریال رهایم کن شاه حسینی از پیش وجود نداشته و بسیاری از لوکیشن ها از جمله معدن و قهوه خانه برای ساخت این فیلم ساخته شده اند.

فیلم های تاریخی همیشه پیچیدگی بیشتری در روند ساخت دارند، علاوه بر توجه به جزئیات، قرار گرفتن در لوکیشن هایی که با داستان همخوانی داشته باشند، می تواند با سختی هایی همراه باشد.

بسیاری از پروژه های تاریخی برای فیلمبرداری شهرک سینمایی غزالی را در نظر دارند. اما نظر طراح صحنه سریال رهایم کن در مورد کمک گرفتن از شهرک سینمایی این بوده که فضای کار تکراری می شد و هدف ما ایجاد یک فضای متفاوت از سایر فیلم ها بود.

لوکیشن های سریال رهایم کن به گونه ای است که مخاطب به خوبی با داستان همزاد پنداری می کند.

در روند فیلم رهایم کن لوکیشن های مختلفی همچون خانه نایب سرخی، روستای قدیمی، کافه بهرام و … را مشاهده می کنید که همه آنها در باغ و کوهستانی در اطراف جاجرود تهران از صفر و طی چند ماه ساخته شده اند.

لوکیشن های سریال رهایم کن

لوکیشن معدن فیلم رهایم کن

لوکیشن معدن سریال رهایم کن نزدیک یک کوه ساخته شده و داخل دره ای باریک بین دو کوه ریل گذاری انجام شده است. جالب است بدانید که معدن ساخته شده برای فیلم رهایم کن سقف ندارد و با فیلمبرداری در طول شب، این قضیه مشخص نمی شد.

لوکیشن فیلم برداری سریال رهایم کن

برخی از صحنه های سریال رهایم کن از جمله بعضی بخش های لوکیشن خیابان انقلاب و قهوه خانه با کروماکی (حقه سینمایی که با ترکیب پس زمینه و موقعیت ها، تصویری واقع گرایانه از لوکیشن ارائه می دهد) فیلمبرداری شده است .

لوکیشن فیلم رهایم کن

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ارکیده رقابی گفت:

    همه چیز فوق العاده بود بخاطر اینکه هم موضوع و هم لوکیشینی که ساخته بودید بسیار جدید بود
    همگی خسته نباشید
    وخداقوت پایدار باشید 🌹🌹🌹