اخبار بازی

طراح قدیمی بازی Call of Duty استودیو Treyarch را ترک کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دیوید وندرهار (David Vonderhaar)، طراح کهنه‌کار بازی Call of Duty که بیشتر برای کار روی سری Black Ops شناخته شده بود، پس از 18 سال کمپانی اکتیویژن (Activision) را ترک کرد!

وندرهار در نقش خود به عنوان مدیر طراحی تری‌آرک (Treyarch)، در مجموع روی هشت نسخه از بازی Call of Duty کار کرد که با بازی اول در سال 2003 شروع شد. با این حال، او بیشتر به خاطر کار روی فرنچایز Black Ops معروف است. او توسعه کمپین‌های داستانی و ساخت سیستم‌های چند نفره سری Black Ops را رهبری می‌کرد. وندرهار با انتشار خبر جدایی خود در روز جمعه، اذعان کرد که او به کار در صنعت گیم ادامه خواهد داد. او در صفحه لینکدین خود نوشت:

«امروز یک خبر مهم را به اشتراک می‌گذارم. من بعد از ۱۸ سال باورنکردنی و کار روی هشت نسخه Call of Duty، شرکت‌های اکتیویژن و تری‌آرک را ترک می‌کنم. از همکارانم در استودیو تری‌آرک بسیار سپاسگزارم. من قدردان تمام لحظاتی هستم که برای بهبود هنر خود سرمایه گذاری کردیم. از جامعه Call of Duty برای اشتیاق همیشگی آن‌ها متشکرم. این انرژی اغلب انگیزه ما را بیشتر کرده است. من همیشه از فرصتی که برای تعامل مستقیم با بسیاری از شما به صورت آنلاین و حضوری در اختیار داشتم، سپاسگزار خواهم بود. این انرژی همیشه باقی خواهد ماند. من در صنعت بازی‌ باقی خواهم ماند و در حال حاضر روی پروژه‌ای معرفی نشده کار می‌کنم که هنوز نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم، اما به دنبال یک فرصت برای انجام این کار هستم. وقتی زمانش فرا برسد، در اسرع وقت شما را مطلع خواهم کرد».

تری‌آرک در بیانیه‌ای گفت:

«با دیوید وندرهار افسانه‌ای که نظم، خلاقیت و نوآوری او، به ساخت بازی‌های زیادی از COD 2: Big Red One تا Black Ops Cold War کمک کرد، خداحافظی می‌کنیم. برای ماجراجویی بعدی شما هیجان زده هستیم».

دیدگاهتان را بنویسید