اخبار بازی

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس‌ است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه PC بازی The Lord of the Rings: Return to Moria به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games در دسترس است.

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria هم‌اکنون از طریق فروشگاه Epic Games برای رایانه‌های شخصی منتشر شده ‌است. The Lord of the Rings: Return to Moria که دوران چهارم سرزمین میانه را روایت می‌کند، یک بازی در سبک بقا و ساخت و ساز است که در آن بازیکنان نقش گروهی از دورف‌ها را بر عهده می‌گیرند.

داستان The Lord of the Rings: Return to Moria حول محور احضار دورف‌ها به کوه‌های مه آلود توسط لرد Gimli Lockbearer جریان دارد. این گروه که وظیفه بازپس‌گیری گنج از دست رفته و پنهان شده در سرزمین دورف‌ها یعنی موریا را بر عهده دارد، به سمت Khazad-dûm می‌رود.

بازیکنان می‌توانند قبل از رفتن به موریا، دورف خود را شخصی‌سازی کنند. این بازی دارای محیط‌هایی است که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند و همچنین از محیط‌های دست‌سازی برخوردار است که شباهت زیادی با فیلم‌ها و کتاب‌های ارباب حلقه‌ها دارند. حالت Co-op این بازی از 8 بازیکن در رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند.

پیش از این، ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر شد که دید خوبی را قبل از انتشار بازی به ما ارائه داد. تریلر گیم‌پلی‌های اولیه‌ بازی، نحوه اکتشاف و بقا را در The Lord of the Rings: Return to Moria به نمایش گذاشتند.

هرچند نسخه کامپیوتر این بازی هم اکنون در دسترس است، اما نسخه پلی استیشن 5 برای انتشار در تاریخ 14 آذر 1402 (5 دسامبر 2023) برنامه‌ریزی شده است. همچنین نسخه‌ ایکس باکس سری ایکس و اس بازی در اوایل سال 2024 عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید