اخبار بازی

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria در برزیل رده‌بندی سنی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria از Free Range Games و North Beach Games یک ماه پیش برای کامپیوتر منتشر شد، در حالی که نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز در مرحله تولید هستند. اگرچه به نظر می‌رسد که این بازی Survival crafting ممکن است روی پلتفرم‌های دیگری که هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند نیز منتشر شود.

اگرچه نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 این بازی هنوز معرفی نشده‌اند، اما نام هر دو پلتفرم در کنار نام پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در درجه‌بندی سنی بازی (که در ماه سپتامبر منتشر شد) دیده می‌شود. آیا این بدان معناست که می‌توانیم در آینده نزدیک منتظر اعلامیه‌های رسمی باشیم؟ باید صبر کنیم.

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria مجموعه‌ محتوای جذابی به ما ارائه می‌دهد و Moria یک جهان بسیار غنی برای اکتشاف است. با این حال، حتی با وجود موارد ذکر شده، گیم‌پلی بازی خصوصا در بخش مبارزات ایرادات زیادی دارد.

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria در حال حاضر تنها روی کامپیوترها قابل تجربه است. این بازی در تاریخ 14 آذر 1402 (5 دسامبر 2023) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و نسخه‌های ایکس باکس نیز در اوایل سال 2024 منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید