اخبار بازی

سازندگان Total War: Warhammer 3 به انتقاد طرفداران در خصوص قیمت‌گذاری بسته الحاقی پاسخ می‌دهند

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بسته الحاقی Shadows of Change از بازی Total War: Warhammer 3، در مقایسه با DLCهای قبلی شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده است و همین موضوع خشم طرفداران را برانگیخته است.

از زمانی که استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) از بسته الحاقی Shadows of Change  برای Total War: Warhammer 3 رونمایی کرد، به دلیل قیمت بالای آن مورد انتقاد طرفداران و رسانه‌ها قرار گرفت. محتوای Shadows of Change حدود 25 دلار قیمت دارد، تقریبا 40 درصد قیمت کل بازی! بازیکنان فروم‌های گفتگو و بخش بررسی‌های بازی را برای شکایت از قیمت‌گذاری انتخاب کرده‌اند و برخی سیاست قیمت‌گذاری جدید سازندگان را یک کلاه‌بردای واضح خطاب می‌کنند.

در پاسخ به این انتقادات، مدیر محصول استودیو، راب بارتولومئو (Rob Bartholomew)، اظهار داشت که قیمت‌ بسته‌های الحاقی به صورت جهانی در حال افزایش است، زیرا هزینه‌های داخلی استودیوها بالا رفته است. بارتولومئو در پستی از وب‌سایت Total War گفت:

هزینه‌های ما افزایش یافته است. متاسفانه این بدان معناست که قیمت‌ها باید افزایش پیدا کند. ما می‌دانیم که قبول کردن هر افزایش قیمتی سخت خواهد بود، به همین دلیل است که قیمت‌های ما در چند سال گذشته نسبتا ثابت مانده‌اند. نکته منفی این است که هر افزایش قیمتی به شدت قابل لمس خواهد بود.

بارتولومئو در ادامه از طرفداران بازی می‌خواهد تا از آزار و اذیت توسعه‌دهندگانی که در کریتیو اسمبلی کار می‌کنند، دست بردارند و اذعان می‌کند که به‌زودی تخفیفات جدیدی روی محصولاتشان اعمال خواهد شد. او ادامه داد:

در نهایت، ما باید دوباره از شما بخواهیم که از توهین به اعضای تیم خودداری کنید. هرچند ممکن است ناامید شوید، اما این‌ها نیز انسان‌هایی هستند که ساعت‌های زیادی را صرف نمایندگی از شما و رساندن صدای شما به مدیران استودیو می‌کنند. وقتی با آن‌ها محترمانه رفتار شود، همه کارها آسان‌تر خواهد شد.

بسته الحاقی Shadows of Change نیز در تاریخ 9 شهریور 1402 (31 آگوست 2023) منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید