اخبار تکنولوژی

قابلیت «داروها» در برنامه Samsung Health کارآمدتر می‌شود

قابلیت «داروها» در برنامه Samsung Health
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سال گذشته، سامسونگ قابلیت «داروها» (Medications) را به برنامه Samsung Health اضافه کرد. این قابلیت به شما در مورد داروها، دوز مصرف و سایر اطلاعات مربوطه یادآوری می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی است که این قابلیت را با ارائه جزئیات بیشتر در مورد عوارض جانبی داروها و واکنش‌های آن‌ها به آلرژی‌ها بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی آتی برنامه Samsung Health اطلاعات مفید بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد. بر اساس گزارش AndroidAuthority، می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی، داروی خود را اسکن کنید تا نام، قدرت (میلی‌گرم) و شکل آن (کپسول، شربت یا قرص) به‌طور خودکار به برنامه اضافه شود. علاوه بر این، برنامه توضیحات کلی و عوارض جانبی احتمالی آن داروها را ارائه خواهد داد.

قابلیت «داروها» در حال حاضر عوارض جانبی احتمالی داروها را در صورت مصرف همزمان با سایر داروها یا غذاهای خاص ارائه می‌دهد. در آینده، Samsung Health همچنین می‌تواند در صورت داشتن آلرژی، شما را از عوارض جانبی احتمالی مصرف آن داروها مطلع کند. همچنین می‌توانید آلرژی‌های خود را به برنامه اضافه کنید.

برنامه Samsung Health در صورت وجود هرگونه عوارض جانبی احتمالی دارو که مربوط به داروهای موجود یا آلرژی‌های شما باشد، به شما اطلاع می‌دهد. تمام این اطلاعات با بررسی کد آخرین نسخه برنامه Samsung Health به دست آمده است. در حالی که هیچ اطلاعات معتبری در مورد زمان انتشار این ویژگی‌های جدید وجود ندارد، سامسونگ احتمالاً آن‌ها را همراه با دستگاه‌های آتی خود در این ماه منتشر خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ از Galaxy Z Flip 6، Galaxy Z Fold 6، Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra و Galaxy Ring در تاریخ 10 ژوئیه 2024 رونمایی کند. تمام این دستگاه‌های آینده می‌توانند در همان روز پیش‌فروش شوند و چند هفته بعد برای خرید در دسترس قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید