اخبار بازی

تایید ویژگی Mod Editor برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ویژگی Mod Editor برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt تایید شد. این بخش به بازیکنان بازی The Witcher 3: Wild Hunt این امکان را می‌دهد تا با ساخت چیزی کاملا جدید یا ویرایش محتوای موجود، تجربیات خاص و منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

استودیو CD Projekt RED شاید با پروژه Cyberpunk 2077 Project Orion مشغول باشد و حتی بدون توجه به شروع یک سه گانه کاملا جدید از جهان Witcher تحت نام Project Polaris، این شرکت لهستانی همچنان به انتشار محتوای جدید برای The Witcher 3: Wild Hunt ادامه می‌دهد. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که ویرایشگر مود یا Mod Editor برای این بازی اکشن و جهان باز تحسین شده در دست ساخت قرار دارد.

این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربیات کاملا جدیدی درون بازی خلق کنند یا حتی محتویات موجود را تغییر دهند. این برنامه قرار است در سال 2024 به صورت رایگان منتشر شود و جزئیات بیشتر در سال آینده اعلام خواهد شد. متاسفانه، فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت و روی کنسول‌ها راه‌اندازی نمی‌شود.

صرف نظر از این موضوع، به نظر می‌رسد که به‌زودی رویای طرفداران به حقیقت می پیوندد. با انتشار این حالت، قطعا ماموریت‌های جدید، شخصیت‌های جدید و حتی باس‌های جدیدی برای این بازی ساخته خواهد شد. تغییر بازی پایه فراتر از آنچه که مادهای فعلی می‌توانند انجام دهند، ممکن است امکان‌ پذیر باشد. با این حال، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر، در سال 2024 همراه باشید.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید