اخبار بازی

سری بازی Modern Warfare با نسخه سوم ریبوت آن به اتمام نمی‌رسد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برایان بلوم (Brian Bloom)، کارگردان روایی Call of Duty، اذعان کرده است که سری Modern Warfare بعد از Modern Warfare 3، کماکان قسمت‌های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در سال 2011 پایانی برای سه گانه Modern Warfare بود، حداقل تا زمانی که این فرنچایز بعد از ریبوت مجدد، در سال 2019 بازگشت. با این حال، برخلاف سه گانه اصلی، سری Modern Warfare با قسمت سوم خود به اتمام نخواهد رسید. به گفته برایان بلوم، کارگردان روایی سری Call of Duty که اخیرا مصاحبه‎‌ای با رسانه واشنگتن پست داشت، سری ریبوت شده داستان‌ها و شخصیت‌های زیادی دارد که هنوز راه زیادی برای تکمیل شخصیت‌پردازی آن‌ها باقی مانده است. حتی با وجود عرضه سه بازی از سری ریبوت شده Modern Warfare، کار اکتیویژن با این سری تمام نشده است. بلوم می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم که شخصیت‌های بازی در مسیر درستی هستند، اما آن‌ها همچنین می‌توانند از مسیر خود منحرف شوند، می‌توانند عقب‌نشینی کنند و در نهایت، مردم می‌توانند تکامل یابند. همه این چیزها، زمینه غنی و پر پتانسیلی را را برای گفتن داستان‌های جدید فراهم می‌کنند. من می‌توانم بگویم که ما تازه شروع کرده‌ایم.

اکتیویژن اخیرا از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به طور کامل رونمایی کرده است. در نمایش‌های اخیر، نگاهی جزئی به کمپین تک‌نفره و ماموریت‌های Open Combat، حالت‌های PvE و حالت زامبی صورت گرفت. عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 19 آبان 1402 (10 نوامبر 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید