اخبار سینما

ایلیا؛ جستجوی قهرمان در لیست پرفروش ترین های در حال اکران

ایلیا؛ جستجوی قهرمان در لیست پرفروش ترین های در حال اکران
نویسنده : ساناز محمدی۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

فیلم ایلیا جستجوی قهرمان به تهیه کنندگی و کارگردانی سید علی موسوی نژاد، در ژانر کودک و خردسال، ترکیبی از پویانمایی و فیلم سینمایی است که سال گذشته تولید شد و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین فیلم های در حال اکران سینماهای کشور می باشد که طی 5 روز اکران در سینماهای کشور، رتبه چهارم گیشه فروش سینما را از آن خود کرد. همراه مگ تک باشید تا اطلاعاتی در مورد این فیلم ارائه دهیم.

فیلم ایلیا جستجوی قهرمان

ایلیا جستجوی قهرمان یک فیلم ضد اسرائیلی در ژانر کودک و داستان آن در مورد کودکی به نام آرش است که جزء 4 گیمر برتر جهان می باشد و در بازی واقعیت مجازی (جستجوی قهرمان) به عنوان نماینده ایران فعالیت می کند. او بعد از حذف سه بازیکن دیگر، به تنهایی بازی را ادامه می دهد اما به مرور متوجه می شود این بازی ساده نیست و همه زندگی او و خانواده اش تحت تاثیر قرار گرفته اند.

قهرمان شناسی و تلاش برای ارائه تعریف درست از قهرمان فیلم، شخصیت پردازی داستان و تقویت روحیه کار جمعی و مسئولیت پذیری در کودکان از جمله نکات قابل توجه در این فیلم است.

بازیگران فیلم ایلیا جستجوی قهرمان

آرمین مرگاندر نقش آرش
علی زکریایی پدر آرش
سلنا گلزاریسارا، خواهر آرش
بهار نوحیان مادر آرش
زینب برات زاده کاترین موشه
حامد عزیزی در نقش مجری
مبین عطاری مایکل

مدت زمان فیلم ایلیا جستجوی قهرمان 92 دقیقه است و احتمالا سری دوم و سوم آن نیز تولید شود.

این فیلم با هزینه شخصی تولید شده و فیلمنامه آن 10 مرتبه بازنویسی شده است. لوکیشن فیلم ایلیا جستجوی قهرمان؛ شهرهای تهران، قم، مشهد و کاشمر است.

دیالوگ های این فیلم ساده و بعضا اغراق آمیز هستند که به شکل دوبله شده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید