اخبار سینما

فیلم سینمایی «بی‌مادر» هم لو رفت!

فیلم سینمایی «بی‌مادر» هم لو رفت!
نویسنده : تحریریه۲۰ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی که در دو سال اخیر با وقفه‌ای طولانی مواجه شده بود، سرانجام در ۱۸ مرداد ماه سال جاری در سینماهای سراسر کشور اکران شد. این فیلم در زمان اکران خود توانست به فروش بیش از ۶ میلیارد تومان دست یابد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود.

حالا با گذشت حدود ۵ ماه از اکران این فیلم، نسخه‌های مختلف آن در فضای مجازی در دسترس عموم قرار گرفته است. این موضوع سوالات و ابهاماتی را در میان منتقدان و مخاطبان این فیلم ایجاد کرده است.

برخی از منتقدان معتقدند که ارسال نسخه‌ای از این فیلم به جشنواره‌های خارجی منجر به لو رفتن آن شده است. برخی دیگر نیز احتمال می‌دهند که این اتفاق از طریق عوامل فیلم رخ داده است.

با این حال، هنوز هیچ منبع رسمی تایید یا تکذیب این ادعاها را نکرده است.

«بی‌مادر» داستان زندگی آرام یک زوج را روایت می‌کند که با پافشاری یکی از آن‌ها روی تصمیم‌اش، ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دوراهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شوند. این فیلم با بازی امیرآقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار، علی اوجی، پردیس پورعابدینی، بیتا عزیزاوقلو، سارا محمدی و فاطمه میرزایی ساخته شده است.

این فیلم همچنین برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم داکا و بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی رینبو لندن در سال ۲۰۲۳ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید