اخبار سینما

فیلم «ونکا» صدرنشین باکس آفیس شد

فیلم «ونکا» صدرنشین باکس آفیس شد
نویسنده : تحریریه۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم «ونکا» به کارگردانی پل کینگ، با فروش ۸ میلیون دلاری در روز چهارشنبه، از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فروش داخلی عبور کرد. این فیلم که بر اساس داستان ویلی ونکا، شخصیت محبوب کتاب‌های کودکان ساخته شده است، در سطح جهانی نیز عملکرد خوبی داشته و تاکنون بیش از ۲۷۰ میلیون دلار فروش داشته است.

«وانکا» در صدر جدول فروش داخلی قرار گرفت و فیلم «Migration» به کارگردانی جولیان گرت، با فروش ۶.۳ میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۳۰.۶ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» به کارگردانی جیمز وان، با فروش ۵.۹ میلیون دلاری همچنان در جایگاه سوم قرار دارد. این فیلم که دنباله فیلم «آکوامن» است، تاکنون ۵۲.۵ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم «The Color Purple» به کارگردانی بلیتز بازاوله، با فروش ۳.۸ میلیون دلاری در جایگاه چهارم قرار گرفت. این فیلم که اقتباسی موزیکال از رمان آلیس واکر است، تاکنون ۲۹ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم «Anyone but You» به کارگردانی تری پولیدو، با فروش ۲.۶ میلیون دلاری در جایگاه پنجم قرار گرفت. این فیلم که داستان یک زوج جوان را روایت می‌کند، تاکنون ۱۳.۳ میلیون دلار فروش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید