اخبار

اسم شخصیت های انیمه اتک آن تایتان بهمراه عکس

اسم شخصیت های انیمه اتک آن تایتان
نویسنده : ساناز محمدی۱۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اتک آن تایتان (Attack on Titan)، یک انیمه ژاپنی محبوب است که بر اساس مانگایی به همین نام توسط هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) ساخته شده و داستان آن در دنیایی تخیلی رخ می‌ دهد که بقایای بشریت در شهرهای محصور شده‌ ای زندگی می‌ کنند تا از ملات موجودات غول‌ پیکر و انسان‌ خواری به نام «تایتان» محافظت شوند. برای آشنایی با اسم شخصیت های انیمه اتک آن تایتان همراه مگ تک باشید.

اسم تمام شخصیت های انیمه اتک آن تایتان

انیمه اتک آن تایتان یکی از بهترین مجموعه های انیمه دهه گذشته است. در اینجا برخی از جزئیات اساسی که طرفداران این انیمه در مورد شخصیت های اصلی باید بدانند را برای شما جمع آوری کرده ایم.

داستان اصلی حول محور شخصیت ارمین یگر (Eren Yeager) و دوستانش میکاسا آکرمن (Mikasa Ackerman) و آرمین آرلت (Armin Arlert) می‌ چرخد. پس از اینکه یک تایتان غول‌ پیکر به دیوارهای شهر حمله می‌ کند و مادر ارمین را می‌ کشد، او تصمیم می‌ گیرد به نیروی نظامی بپیوندد تا با تایتان‌ ها مبارزه کند و انتقام بگیرد.

این انیمه به موضوعات مختلفی از جمله بقا، آزادی، قدرت، و قربانی‌ دادن می‌ پردازد. داستان آن پر از پیچش‌ های غیرمنتظره، فاش شدن رازهای عمیق و جنگ‌ های حماسی است که هرکدام از شخصیت‌ ها با چالش‌ های فیزیکی و روانی روبرو می‌ شوند.

اتک آن تایتان از زمان انتشار خود در سال 2013 تا کنون، طرفداران زیادی در سراسر جهان جذب کرده و به یکی از پرفروش‌ ترین و پرمخاطب‌ ترین انیمه‌ ها و مانگاهای تاریخ تبدیل شده است. این انیمه نه تنها به خاطر داستان جذاب و شخصیت‌ های پیچیده‌ اش شناخته می‌ شود، بلکه به خاطر انیمیشن با کیفیت و موسیقی متن فوق‌ العاده‌ اش نیز مورد تحسین قرار گرفته است و با داستان هیجان‌ انگیز، شخصیت‌های عمیق و دنیای پیچیده‌اش، توانسته جایگاه ویژه‌ ای در دل طرفداران انیمه و مانگا پیدا کند.

فصل آخر انیمه اتک آن تایتان تقریبا سه سال در دست تولید است و هر زمان که به نظر می رسد به پایان آن رسیده ایم، پایان آن با تاخیر مواجه می شود. مشخص است که محبوبیت AoT تا مدت زمان زیادی ادامه نخواهد داشت، اما بعد از پایان های ناخوشایند این مجموعه باید پایان بندی فوق العاده ای داشته باشد.

شخصیت هاسنتولدقد
ارن یگر1530 ام مارچ170 سانتیمتر
میکاسا آکرمن1510ام فوریه170 سانتیمتر
آرمین آرلرت153ام نوامبر163 سانتیمتر
لیوای آکرمن30-3325ام دسامبر160 سانتیمتر
اروین اسمیت35-3914ام اکتبر188 سانتیمتر
راینر براون171 آگوست185 سانتیمتر
برتولت هوور1730ام دسامبر192 سانتیمتر
زیک یگر25ا آگوست183 سانتیمتر
هانجی زوئه29-315ام سپتامبر170 سانتیمتر
هیستوریا ریس1515 ژانویه145 سانتیمتر
آنی لئون هارت1622ام مارچ153 سانتیمتر
ژان کیرشتاین157ام آوریل175 سانتیمتر
کانی اسپرینگر152ام می158 سانتیمتر
یمیر17-1917ام فوریه172 سانتیمتر
ساشا براوس152ام جولای168 سانتیمتر
مارکو بات1516ام ژوئن178 سانتیمتر
فلوک فورستر158ام اکتبر175 سانتیمتر
لوئیز13-1625ام آوریل155 سانتیمتر
داز1522ام سپتامبر175 سانتیمتر
ساموئل لینک – جکسون1520ام دسامبر180 سانتیمتر
پترا رال6ام دسامبر158 سانتیمتر
دات پیکسیس13 سپتامبر180 سانتیمتر
کیتز ووئرمان2 آگوست195 سانتیمتر
ریکو برزنسکا7ام دسامبر156 سانتیمتر
دالیس زاکری15 آوریل165 سانتیمتر
نایل دوک35-401 نوامبر177 سانتیمتر
کنی آکرمن40-454ام فوریه190 سانتیمتر
یلنا21 ام ژانویه190 سانتیمتر
گبی براون1214ام آوریل138 سانتیمتر
پورکو گالیارد11ام نوامبر175 سانتیمتر
پیک فینگر5ام آگوست155 سانتیمتر
کولت گریس12ام آگوست180 سانتیمتر
فالکو گریس10ام فوریه140 سانتیمتر
یمیر فریتز
کارل فریتز

در حال حاضر، تنها یک قسمت از مجموعه باقی مانده است، بنابراین طرفداران باید خود را برای خداحافظی با شخصیت های انیمه اتک آن تایتان آماده کنند.

با این توضیحات، اگر شخصیت ها قدرت جذب مخاطبان را نداشتند انیمه اتک آن تایتان نمی توانست این همه سال ادامه یابد. بسیاری از لحظات این مجموعه جذابیت خود را از دست می دادند اگر سرمایه گذاری درستی انجام نشده بود. در نتیجه، بیایید نگاهی بیاندازیم به بازیگران کلیدی انیمه، از جمله روز تولد، قد و سن شخصیت های اصلی.

تعداد شخصیت های انیمه اتک آن تایتان بسیار زیاد است، به طوری که خلاصه ای از آن ها شامل 30 مورد می شود. برای این که اطلاعات تا حد امکان قابل مطالعه باشند، جدول زیر به عنوان خلاصه ای از سن، تاریخ تولد و قد شخصیت ها را ارائه می دهد:

اسم و عکس شخصیت های انیمه اتک آن تایتان

درادامه با انواع تیپ شخصیتی شخصیت های اتک آن تایتان آشنا خواهید شد:

ارن یگر

شخصیت های انیمه ی اتک آن تایتان: ارن یگر

ارن یگر قهرمان اصلی انیمه اتک آن تایتان است و او به عنوان یک شخصیت ساده تعریف می شود. در این انیمه، ارن درمانده به نظر می آید زیرا مادرش با خشونت توسط یک تایتان نابود شده است. به طور طبیعی، او قسم می خورد که هر تایتانی که بر روی این سیاره قدم بگذارد را نابود کند. برای دستیابی به این هدف، ارن در ارتش به هنگ آموزش 104 ام ثبت نام می کند و در نهایت به هنگ اکتشاف ملحق می شود.

در طی این انیمه، شخصیت ارن تکامل زیادی را تجربه می کند و در فصل سوم اتک آن تایتان به یک شخصیت بسیار دقیق تر تبدیل می شود. سفر ارن نه تنها با انتقام گرفتن تعریف می شود، بلکه هدفی را در دردی که او و دیگران تجربه کرده اند می یابد. او ناامیدانه می خواهد تمام آن درد و رنج را به چیزی معنادار تبدیل کند و در نهایت جهانی بهتر بسازد. ارن باهوش، کاریزماتیک و متعهد است.

میکاسا آکرمن

شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: میکاسا آکرمن

دست راست ارن، میکاسا آکرمن است که تقریبا همیشه در کنار قهرمان اصلی داستان دیده می شود. میکاسا در مواجه با تایتان ها قوی، شجاع و ساکت است و یکی از آخرین بازمانده های قبیله آکرمن به حساب می آید. متاسفانه، همین او را به یک هدف تبدیل کرده است. در 9 سالگی، قاچاقچی های انسان والدین او را می کشند و اگر ارن برای نجات او حاضر نمی شد او را ربوده بودند. میکاسا بلافاصله این لطف او را جبران می کند.

شخصیت میکاسا به طور مستقیم در رابطه اش با ارن شکل می گیرد، زیرا ماهیت بی پروا و سرراست دوستش را منعکس می کند. علیرغم این که او از نظر توانمندی های فیزیکی در میان بهترین های جهان قرار دارد، تعهد بی قید و شرط او به ارن نقطه کور بزرگی است که با پیشبرد داستان بیشتر به چالش کشیده می شود.

آرمین آرلرت

اسم تمام شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: آرمین آرلرت

آرمین آرلرت در کنار ارن و میکاسا سه گانه اتک آن تایتان را تکمیل می کند. آرمین معمولا پشت سر شخصیت های دیگر داستان می ایستد و در فصل سوم است که جایگاه واقعی خود را می یابد. بعد از آن، ذهن استراتژیک و تحلیل گر آرمین واقعا در داستان می درخشد.

طبیعت آرام آرمین به خوبی با پرخاشگری آرمین تطابق دارد و به عنوان صدای عقل او عمل می کند. با پیشرفت داستان انیمه، این شخصیت به دلیل ذهنیت تحلیل گر و تمایل به مواجه با همه مشکلات، نقش رهبری را بر عهده می گیرد. علیرغم تجربه کردن سختی های زیاد در طی داستان، آرمین تغییر زیادی نسبت به شخصیت اولیه خود نمی کند حداقل نه به اندازه ارن.

لیوای آکرمن

اسم شخصیت های انیمه ی اتک آن تایتان: لیوای آکرمن

یکی از دوست داشتنی ترین و قوی ترین شخصیت های اتک آن تایتان، لیوای آکرمن است که از قوی ترین مبارزان هنگ اکتشاف به حساب می آید و به عنوان کاپیتان خدمت می کند. لیوای در صورت نیاز با ارتشی از تایتان ها مقابله می کند و به خاطر محافظت از جان انسان ها از هیچ چیز کم نمی گذارد. این فراتر از تایتان هاست، زیرا نفرت لیوای از کنی آکرمن به عنوان یک قاتل زنجیره ای به همان اندازه شدید است.

لیوای یک سرباز غرق در خون است که سختی های دنیا را بر روی شانه های خود احساس می کند، زیرا او به خوبی می داند که اکثر مردم نمی توانند این بار را تحمل کنند. در اتک آن تایتان به تدریج گذشته لیوای آشکار می شود و مخاطب متوجه می شود که قبل از پیوستن به هنگ اکتشاف او یک جنایتکار بوده است. لیوای از آن دسته انسان هایی است که تنها دستورات افرادی که به آن ها احترام می گذارد را پیروی می کند. با این وجود، همدلی زیادی از خود نشان می دهد.

اروین اسمیت

نام شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: اروین اسمیت

اروین اسمیت به عنوان سیزدهمین فرمانده هنگ اکتشاف، نقش پشت صحنه را در بیشتر قسمت های انیمه اتک آن تایتان بر عهده دارد. با این وجود، او بر داستان اصلی سایه گسترده ای می اندازد. اروین که بسیار مورد احترام لیوای و هانجی زوئه قرار دارد، دائما با میل درونی خود برای ارضای کنجکاوی در مورد وضعیت جهان و نقشش در حفظ آینده بشریت در کشمکش است.

پیچیدگی شخصیت اروین تا پایان داستان شخصیت خود را آشکار نمی کند، اما او در پایان فصل سوم به چهره ای برجسته تبدیل می شود. از نگاه عموم، فرمانده یک جبهه ثابت و کنترل شده را ارائه می دهد. او رهبر نیازهای انسانی است. در پشت درهای بسته، اروین در مورد خود شک و تردیدهای زیادی دارد و نه تنها اعتبار اعمال خود را زیر سوال می برد، بلکه در مورد درستی آن ها نیز مطمئن نیست.

اروین جزء محبوب ترین شخصیت های اتک آن تایتان می باشد.

راینر براون

نام شخصیت های اتک ان تایتان: راینر براون

راینر در ابتدا به عنوان برادر بزرگ تر و همراه ارن معرفی می شود، اما به تدریج آشکار می شود که یک راز تاریک را پنهان کرده است. در نهایت فاش می شود که یک جاسوس است که برای نابودی بشریت فرستاده شده است و پیوستن او به هنگ اکتشاف تلاشی برای نزدیک تر شدن به کشف تایتان بنیانگذار است.

افشاگری راینر یک نقطه عطف در اتک آن تایتان محسوب می شود، یک پیچش غیرمنتظره که تمام دنیای انیمه را به شوک فرو می برد. زندگی دوگانه راینر موجب می شود که مشکلات روحی مختلفی را تجربه کند، زیرا شخصیت اصلی خود را از یاد می برد. در فصل 4، او یک فرد شکست خورده است که نمی داند دقیقا به کجا تعلق دارد. گذشته راینر چیزهای زیادی در مورد کشمکش های شخصیتی و روانی او بازگو می کند. شخصیتی که یک شیطان تمام و کمال باشد به یک چهره غم انگیز تبدیل می شود که توسط گذشته اش تسخیر شده است.

برتولت هوور

اسامی شخصیت های انیمه اتک تایتان: برتولت هوور

شریک راینر، برتولت هوور در فصل اول اتک آن تایتان به عنوان یک فرد نسبتا فروتن و بی تفاوت ظاهر می شود. به محض این که آشکار می شود برتولت یک تایتان عظیم الجثه است، پرخاشگرتر از قبل می شود و کمتر خود را در معرض شرایط راینر قرار می دهد.

اگرچه برتولت از نظر ارن و سایر شخصیت ها یک فرد شرور است، اما کمتر در مورد درستی اعمالش دچار تزلزل می شود. درخشش او در اتک آن تایتان به تمایلش برای نشان دادن دلیل اعمال هر یک از طرفین ختم می شود و تقریبا هیچ کس را صرفا شر یا صرفا خیر معرفی نمی کند.

زیک یگر

 معرفی شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: زیک یگر

برادر ناتنی ارن، زیک به عنوان یک تایتان هیولا و کاپیتان واحد جنگجویان مارلی معرفی می شود. علیرغم وفاداری که به مارلی دارد، نمی توان به زیک اعتماد کرد و تمایل او به از بین بردن یمیر که از نوادگان یمیر فریتز است، او را هدایت می کند.

زیک بسیار باهوش، خشن، پوچ گرا و دسیسه چین است و چه در قالب یک تایتان هیولا یا یک فرد عادی بسیار خطرناک می باشد و هیچ کس از خشم او در امان نیست. رابطه زیک با ارن، جنبه های متفاوتی را به هر دو شخصیت می بخشد.

هانجی زوئه

اسم شخصیتهای تایتان: هانجی زوئه

اگرچه هانجی زوئه به اندازه شخصیت هایی مانند لیوای یا راینر مورد توجه قرار نگرفته است، اما همچنان یکی از بهترین شخصیت های ثانویه انیمه اتک آن تایتان به حساب می آید. فرقی نمی کند که بخش کمدی انیمه را بر عهده داشته باشد یا برای رسیدن به خیر مرتکب جنایت شود، شخصیت هانجی رازآلود و گیرا است.

هانجی رابطه نزدیکی با لیوای دارد که از اوقات مشترکی که در هنگ اکتشاف سپری کردند، سرچشمه می گیرد. با پیشرفت داستان، هانجی به یک چهره جدی تر و ترسناک تر تبدیل می شود و نقش مهم تری را در اتک آن تایتان ایفا می کند.

هیستوریا ریس/کریستا لنز

شخصيت هاي اتك ان تايتان: هیستوریا ریس

تنها عضو زنده از خاندان سلطنتی ریس، دوران کودکی هیستوریا با انزوا و نفرت نشئت گرفته از کمبود محبت و نفرت آشکار خانواده اش تعریف می شود. بعد از این که مادرش کشته می شود، هیستوریا نام خود را تغییر می دهد و با نام کریستا لنز در ارتش ثبت نام می کند. این کار او در نهایت به مرگ منجر می شود.

به واسطه رابطه اش با یمیر، هیستوریا اعتماد به نفس خود را پیدا می کند و در نهایت در مسیری قرار می گیرد تا نام خود را باز پس گیرد. از آن زمان به بعد، او سختی های زیادی را تجربه می کند و علیرغم همه این ها به مسیر خود ادامه می دهد.

آنی لئون هارت

شخصیت های اتك ان تايتان: آنی لئون هارتز

آنتاگونیست یا شخصیت منفی اصلی داستان انیمه اتک آن تایتان، آنی لئون هارت همراه با راینر و برتولت به هنگ اکتشاف می پیوندد. یکی از نکات اصلی این انیمه غیرقابل پیش بینی بودن آن است. اگرچه از همان آغاز روشن است، اما لحظاتی مانند مرگ ارن و قرار گرفتن آنی در معرض یک تایتان زن به تقویت این بعد از داستان کمک می کنند.

آنی از همان دوران کودکی برای تبدیل شدن به یک سرباز آموزش دیده است و به عنوان یکی از جنگجویان مارلی انتخاب می شود. او برای بازگرداندن تایتان بنیانگذار به پشت دیوارها فرستاده می شود. اگرچه او برای مدت زمان طولانی در مجموعه حضور ندارد، اما حضور او به عنوان آنتاگونیست اصلی انیمه او را به یکی از نمادین ترین شخصیت های فرنچایز تبدیل کرده است. در فصل های بعدی نیز اعمال آنی بر داستان تاثیر می گذارند.

ژان کیرشتاین

شخصیت انیمه تایتان: ژان کیرشتاین

برخلاف برخی از افراد دیگر، ژان برای تلاش برای ملحق شدن به دسته پلیس نظامی در ارتش ثبت نام می کند. این جایگاه درجه ای از حفاظت و راحتی را برای او فراهم می کند. ژان که نقش آنتاگونیست را در فصل های آغازین انیمه ایفا می کند، اغلب با ارن درگیر می شود. دلیل این درگیری این حقیقت است که هر دو شخصیت تمایل دارند احساسات خود را رها سازند.

علیرغم این که در ابتدا ژان یک شخصیت فرعی به حساب می آمد، اما با پیشرفت داستان به شخصیت کامل تری تبدیل می شود. او حتی جایگاه رهبری را در سر می پروراند، چیزی که در فصل اول غیرممکن به نظر می رسید. شخصیت های انیمه پلاریزه هستند، به این معنی که نوشتن برای آن ها اغلب به عنوان یک نقطه ضعف برای اتک آن تایتان تلقی می شود. با این وجود، ژان تاحدودی یک استثنا در مجموعه به حساب می آید زیرا سریال به طرز ماهرانه ای او را به سمت یک آرک مستقیم و واقعی سوق می دهد که هرگز ساختگی به نظر نمی آید.

کانی اسپرینگر

شخصیت انیمه تایتان: کانی اسپرینگر

یکی دیگر از شخصیت هایی که به عنوان یکی از اعضای هنگ آموزش 104ام معرفی می شود، کانی است که بلافاصله شخصیت دوست داشتنی را از خود نشان می دهد. او خوش خلق و خوش برخورد است و وقتی به ارتش ملحق می شود، هیچ جاه طلبی در او دیده نمی شود و تنها می خواهد مسیر خود را برای پیوستن به دسته پلیس نظامی هموار کند.

مانند ژان، کانی تحت تاثیر ارن فرصت به دست آمده را جدی تر می گیرد و در رویارویی مستقیم با تایتان ها جایگاه خود را تثبیت می کند. در فصل های بعدی انیمه، کانی به تدریج به یک چهره خشن تر تبدیل می شود و نکات مثبتی که زمانی ویژگی او بودند را کنار می گذارد. حتی اگر او به اندازه ارن یا میکاسا شخصیت مهمی نباشد، اما لحظات وحشتناک زیادی را پشت سر می گذارد و همین او را به یک سرباز سرسخت تبدیل می کند.

یمیر

اسم تمام شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: یمیر

یمیر زندگی پیچیده و تراژیکی را تجربه کرده است. شخصیت بدبین و تلخ او در هنگ آموزشی 104ام به چشم می آید؛ او به جهنم رفته و بازگشته است. یمیر که در مارلی متولد شده است، نام و نشانی ندارد تا وقتی که یک فرقه از او نگهداری کرد و او را به وسیله ای برای عبادت تبدیل می کند.

در نهایت، به یمیر خیانت می شود، او را شکنجه می کنند و رها می کنند تا بمیرد. با این وجود، او به یک تایتان تبدیل می شود و 60 سال بعدی زندگی خود را با پرسه زدن در زمین های بایر سپری می کند. در 845، او دوباره انسان می شود و پنج سال بعد خود را در ارتش می یابد. به دلیل گذشته ای که دارد، یمیر خیلی فرد خوش برخوردی نیست و فاصله خود را با دیگران در هنگ 104 حفظ می کند. با این وجود، دوستی او با کریستا به تدریج شکل می گیرد و به هر دو شخصیت کمک می کند.

خیلی ها یمیر را به عنوان منفور ترین شخصیت های اتک آن تایتان می شناسند.

ساشا براوس

اسم و عکس شخصیت های اتک تایتان : ساشا براوس

ساشا در انیمه اتک آن تایتان همیشه به دنبال وعده غذایی بعدی خود است. این تمایل از گذشته او به عنوان یک شکارچی در یک روستای کوچک سرچشمه می گیرد. او به دلیل ماهیت منزوی که دارد، تجربه چندانی با افراد پشت دیوار ندارد؛ در نتیجه، مدت زمان زیادی طول می کشد تا با زندگی نظامی خود را سازگار کند.

در دنیایی مملو از شخصیت های تسخیر شده، تاریک و شکسته، گرما و سادگی شخصیت ساشا به او اجازه می دهد تا به صورت مثبت نمایان شود.

ساشا جزء قوی ترین شخصیت های انیمه اتک آن تایتان می باشد.

دنیای AoT می تواند افراد بیشتری مانند ساشا را در خود جای دهد، حتی اگر طول بکشد تا مدتی گذشته خود را پشت سر بگذارند. یک نکته جالب در مورد شخصیت ساشا، ژان و کانی  این است که آن ها افراد عادی هستند که می خواهند از یک موقعیت وحشتناک بهترین برداشت را داشته باشند. سرنوشت آن ها را برای جاه طلبی هدایت نمی کند و آن ها از تجربه پیشین خود رشد می کنند، نه دنبال کردن‌آینده.

مارکو بات

شخصیت انیمه تایتان: مارکو بات

یکی از قهرمانان گمنام فصل های اولیه انیمه اتک آن تایتان، مارکو است که کمی عادی بودن را به مجموعه اضافه می کند. یک شخصیت همدل که به طور کلی بهترین ها را در دیگران می بیند. مارکو نقش ظریف اما مهمی را در متحد کردن هنگ آموزشی 104ام ایفا می کند. در واقع، مارکو احتمالاً دلیل اصلی بلوغ ژان در یک بازه زمانی تقریباً یک ساله است.

زمان حضور مارکو در انیمه نسبتا کوتاه است، اما نهایت استفاده را از آن می کند و تاثیری ماندگار بر شخصیت های دیگر می گذارد. از برخی جهات، مارکو برای زنده ماندن در دنیایی به سختی اتک آن تایتان بیش از حد خوب و قابل اعتماد است و این ویژگی ها مستقیما او را به سوی مرگ سوق می دهند.

فلوک فورستر

شخصیت های اتک تایتان: فلوک فورستر

در خالی که فلوک یک شخصیت فرعی به حساب می آید، اما در یک آرک از اتک آن تایتان بسیار منحصر به فرد است. فلوک که یکی از اعضای هنگ پیشاهنگی است که بخش هایی از تراژدی را به خصوص نبرد منطقه ای شیگانشینا را به داستان اضافه می کند. فلوک یکی از حامیان پر و پا قرص ارن بود و از فرمانده در برابر آرمین وقتی که تنها یکی از آن ها می توانست تزریق تایتان را دریافت کند، به شدت حفاظت کرد. در طول داستان، این شخصیت همیشه فردی را دنبال می کند، فردی که بتواند او را برای آینده امیدوار کند. در اصل، فلوک این رهبری را در ارن پیدا می کند و بعدها با او بیعت می نماید.

در فصل آخر انیمه اتک آن تایتان، فلوک از یک شخصیت فرعی به یک آنتاگونیست اصلی تبدیل می شود. شخصیتی که به طور کامل از تمایل ارن برای نابود کردن هر فردی خارج از جزیره بهشت حمایت می کند. اگرچه شخصیت های بسیار ترسناک تری در این انیمه حضور دارند، اما فلوک از منطق خود برای توجیه اعمال شنیع خود استفاده می کند و ادعا می کند که این اعمال به نفع همه هستند. در اصل او یک شرارت انسانی دارد.

لوئیز

اسم و عکس شخصیت اتک تایتان: لوئیز

یگریست ها نقش مهمی را در فصل چهارم اتک آن تایتان ایفا می کنند زیرا آن ها درگیری داخلی در جزیره بهشت را به تصویر می کشند. لوئیز به عنوان یکی از اعضای جوان تر گروه همیشه ارن و فلوک را دنبال می کند. او در زمان نبرد Trost District در 850، تنها یک کودک بود. در این زمان، او توسط میکاسا از دست یک تایتان نجات می یابد و همین امر این ذهنیت را در او به وجود می آورد که تنها افراد قوی زنده می مانند.

در طرح کلی داستان، لوئیز یک شخصیت فرعی است اما نزاع سیاسی را به تصویر می کشد که قسمت نهایی مانگا و انیمه را تعریف می کند. در فصل چهارم، سریال مدت‌ هاست که ریشه ‌های انسانی و هیولایی خود را پشت سر گذاشته و به چیزی بسیار پیچیده‌ تر تبدیل شده است.

داز

شخصیت های اتک تایتان: داز

داز یکی دیگر از اعضای یگریست هاست که یک فرد کاملا عادی است و وضعیت دنیای بیرون او را وحشت زده می کند. او به عنوان عضوی از نیروهای آموزشی 104، در تعدادی از مهم ترین و خطرناک ترین نبردهای داستان شرکت می کند و تجربه هایی را پشت سر می گذارد که بر اضطراب و ترس او می افزایند.

داز چیزی به جز یک شخصیت فرعی نیست، اما پیشرفت داستان در فصل چهارم را به تصویر می کشد. اگرچه یگریست ها اساسا آنتاگونیست به حساب می آیند، اما خود اعضا شرور نیستند. داز ترسیده است و ارن را به عنوان یک ناجی می بیند. در اصل، این شخصیت کاملا قابل درک است.

ساموئل لینک – جکسون

عکس از شخصیت های انیمه تایتان: ساموئل لینک – جکسون

ساموئل و داز دو چهره ای هستند که تا پایان روز کانی را تحت تعقیب قرار می دهند. مشابه با داز و لوئیز، ساموئل با حمله تهاجمی ارن به مارلی موافقت می کند و در این موضوع آرامش زیادی می یابد. به طور طبیعی، ساموئل حبس شدن ارن را نمی پذیرد و به نیروهای شورشی به عنوان بخشی از یگریست ها می پیوندد.

شخصیت ساموئل تقریبا غیرقابل توصیف است. او چهره منحصر به فردی ندارد، حتی استعداد خاصی هم ندارد. او یک فرد عادی است. او از آینده ای وحشت دارد که بی نام و نشان در یک جنگ کشته شود. با یگریست ها، ساموئل راهی را برای شنیده شدن حداقل برای یک مدت زمان کوتاه پیدا می کند.

پترا رال

اسم و عکس شخصیت های اتک تایتان: پترا رال

پترا رال یکی از اعضای برجسته تیم عملیات ویژه لیوای است که نقش بسیار حیاتی را در تقویت ارتباط بین گروه و ارن ایفا می کند. اگرچه یک شخصیت فرعی است، اما طبیعت گرم و دوست داشتنی او شخصیت لیوای را به تعادل می رساند. بدون وجود او، تیم عملیات ویژه عملکرد چندان مطلوبی نخواهد داشت.

اتک آن تایتان فهرست برجسته ای از شخصیت ها دارد، به طوری که شخصیت هایی مانند پترا به راهی نادیده گرفته می شوند. با این وجود، نباید حضور او را فراموش کرد زیرا یکی از شخصیت هایی است که جنبه احساسی به انیمه می بخشد.

دات پیکسیس

شخصیت انیمه تایتان: دات پیکسیس

دات پیکسیس با حضور مستمر و اطمینان بخش خود در اتک آن تایتان، از آن دسته شخصیت هایی است که بیشتر در پس زمینه قرار می گیرد اما در صورت نیاز نقش برجسته تری را ایفا می کند. این افسر به عنوان مربی در هنگ آموزشی 104 مشغول به خدمت است و در نبرد Trost District نقش پر رنگی را بر عهده دارد.

دات یک رهبر در داخل و خارج از میدان نبرد است و حتی در زمان تراژدی و ویرانی آرامش خود را حفظ می کند. دات با منطق خود موقعیت را به طور کامل تحلیل می کند و راه حلی را می یابد که واقع گرایانه است. او در تمام شرایط عنصر انسانی را در نظر می گیرد.

کیتز ووئرمان

اسامی شخصیت های انیمه تایتان:کیتز ووئرمان

کیتز ووئرمان یک شخصیت گیج کننده است زیرا رفتاری غیرقابل پیش بینی دارد. علیرغم این که در هنگ پادگان به رتبه کاپیتانی دست می یابد، کیتز در مواجه با موقعیت های خطرناک و غیرمنتظره رفتاری عجولانه دارد. یک نمونه بارز از این نوع واکنش ها وقتی است که کیتز متوجه می شود اتک تایتان در واقع همان ارن یگر و او تهدید می کند که کار هنگ را به پایان خواهد رساند. در این مرحله از داستان، این افشاگری کسی را متعجب نمی کند. در نتیجه، واکنش ترسناک کیتز به این واقعیت غیرمنتظره است. با این وجود، تصمیم گیری عجولانه کاپیتان برای حذف ارن به قیمت یکی از مهم ترین سلاح های جزیره بهشت تمام می شود.

کیتز از فصل اول انیمه تا حد زیادی ناپدید شده است و تنها به عنوان یک شخصیت فرعی دیده می شود. با این وجود، به نظر می رسد که او از زمان مواجهه اش با ارن بر اعصاب خود مسلط شده است.

ریکو برزنسکا

شخصیت انیمه تایتان: ریکو برزنسکا

ریکو برزنسکا یکی از اعضای نخبگان منطقه 1 است که نقش کلیدی را در نبرد Trost District در فصل آغازین انیمه اتک آن تایتان ایفا می کند. از آن به بعد، کمتر مورد توجه قرار می گیرد، هرچند تا پایان قسمت دوم فصل چهارم زنده است. ریکو یکی از اولین سربازانی است که متوجه می شود ارن تایتان اتک است و با تصمیم کیتز مبنی بر کشتن نوجوان همراه با میکاسا و آرمین موافقت می کند.

این اقدام ریکو نشان می دهد که ارزش چندانی برای زندگی قائل نیست، اما واقعا اینطور نیست. در حقیقت، ریکو تصمیم می گیرد تعداد افراد بیشتری را نجات دهد و اطمینان حاصل کند که هیچ مرگی بیهوده نبوده است. او حاضر است بار کشتن سه کارآموز را به دوش بکشد، اگر به معنی محافظت از صدها دانش آموز باشد. به محض این که دات پیکسیس تایید می کند که ارن باید در امان بماند، خیلی زود حمایت خود را از گروه آموزشی شروع می کند.

دالیس زاکری

نقش های انیمه تایتان: دالیس زاکری

برداشت های اولیه اغلب قابل اعتماد هستند، اما استثناهایی نیز وجود دارد. دالیس زاکری به عنوان یک رهبر نسبتا منطقی از ارتش الدیا معرفی می شود. فردی که قدرت و نفوذ زیادی دارد. در ابتدا، او از آن دسته افراد به نظر می آید که در شرایط پر فشار خود را جدا می کند. در نتیجه، می تواند تصمیمات سخت بگیرد که به نفع همه می شود.

در واقعیت، شخصیت عمومی دالیس چیزی به جز یک نقاب برای فریب دادن مردم بر این که او فردی مطمئن و نجیب است، نیست. در پشت آن نقاب، دالیس فردی حریص، کینه توز و بی رحم است. دالیس با این میل زندگی می کند که تمام رهبران جزیره بهشت نابود شوند و هیچ اهمیتی به عواقب کارهایش نمی دهد. انیمه اتک آن تایتان شخصیت های شرور بسیاری دارد، دالیس با وجود این که به اندازه سایر شخصیت ها جذاب نیست اما در بین بهترین آنتاگونیست های داستان قرار می گیرد.

نایل دوک

اسامی شخصیت های انیمه تایتان: نایل دوک

نایل دوک به عنوان فرمانده دسته پلیس نظامی نقش تعیین کننده ای را در اتک آن تایتان بر عهده دارد، هرچند حضور او در این انیمه نسبتا کوتاه است. وقتی آشکار می شود که ارن یک تایتان است، نایل محاکمه علیه اعضای پیشاهنگی را مدیریت می کند و به دنبال حکم اعدام است. در نهایت، نایل متقاعد می شود که این حکم را دنبال نکند. همین موضوع تمایل شخصیت به تغییر نظر در صورت ارائه دلایل منطقی را نشان می دهد.

نایل رابطه نزدیک اما پر تنشی با ارن دارد. اگرچه این دو به عنوان دوست با هم بزرگ شده اند، یک مثلث عشقی بین آن ها فاصله می اندازد. با توجه به این اوصاف، آن ها با احترام نسبت به هم رفتار می کنند هرچند زیاد صمیمی نیستند.

کنی آکرمن

شخصیت های اتک ان تایتان: کنی آکرمن

فصل سوم اتک آن تایتان با درگیری پیرامون گروهی از انسان ها به جای تایتان ها، تغییر اساسی می کند. عموی کنی آکرمن یک آدم کش و عموی لیوای است. او قصد دارد از قدرت تایتان بنیانگذار برای خود استفاده کند. کنی ارزش بسیار کمی برای زندگی انسان ها قائل است. او با بی رحمی نسبت به آن ها رفتار می کند و همین امر موجب می شود که برای تایتان ها وحشتناک تر باشد.

تاحدودی، کنی از کشتن لذت می برد و این را به انتخاب خود انجام می دهد. او شبیه ترین نسخه از یک قاتل زنجیره ای در AoT است و ارتباط او با لیوای بار احساسی و عاطفی به داستان اضافه می کند. آرک داستانی کنی مسیر را برای افشاگری های زیادی در مورد تاریخ واقعی پشت دیوارها و تایتان ها هموار می کند.

یلنا

اسم و عکس شخصیت های تایتان: یلنا

یلنا یک شخصیت پیچیده دارد و یکی از افرادی است که هدف مهمی را نه تنها در داستان بلکه در سرنوشت جزیره بهشت ایفا می کند. یلنا در مارلی به دنیا آمده است و هیچ عشقی به کشورش احساس نمی کند. او از زیک یگر الهام می گیرد تا داوطلبان ضد مارلی را شکل دهد.

یلنا همراه با افرادی مانند اونیانکوپون و با تعهد به زیک به الدیان ها ملحق می شود. اگرچه گذشته یلنا کمی ساختگی به نظر می آید، اما همچنان مهم است زیرا به الدیان ها به خصوص آرمین این باور را القا می کند که می توانند به جهان ثابت کنند که شیطان نیستند. این گروه نمونه ای هستند که صلح از نظر تئوری می تواند امکان پذیر باشد.

گبی براون

شخصيت هاي اتك ان تايتان: گبی براون

گبی به عنوان انعکاسی از ارن عمل می کند و اهل مارلی است. در مارلی همه به او آموخته اند که همه افراد اهل جزیره بهشت شیطانی هستند. گبی نفرت بی پایانی نسبت به الدیان های پشت دیوار دارد و طبیعت سرسخت و بی پروای او باعث می شود که شخصیت چندان دوست داشتنی نباشد. این موضوع تاحدودی در جنگ برای بهشت تغییر می کند.

گبی به شدت شجاع و با استعداد است و آرک های داستانی جذابی را در انیمه اتک آن تایتان ایجاد می کند. وقتی تجربه دست اول از زندگی در جزیره بهشت را به دست می آورد، باورهایش نسبت به مردم جزیره تغییر می کنند و به تدریج نگرش او دستخوش تغییر می شود. او متوجه می شود که زندگی مانند قبل سیاه و سفید نیست.

پورکو گالیارد

اسامی شخصیت های اینمه تایتان: پورکو گالیارد

مانند گبی، پورکو در ابتدای فصل چهارم اتک آن تایتان معرفی می شود. او که به عنوان یکی از جنگجویان مارلی انتخاب شده است، بعد از مرگ یمیر نقش تایتان آرواره را بر عهده می گیرد.

پورکو به توانایی های خود بیش از حد اعتماد دارد. او عادت دارد سر به سر جنگجویان دیگر بگذارد و رابطه خاصی با راینر برقرار می کند. در انیمه حضور پورکو خیلی پر رنگ نیست، اما شخصیت پرخاشگر و قدرت او در نبرد باعث می شود که لحظات درخشانی داشته باشد.

پیک فینگر

اسم و عکس شخصت انیمه تایتان: پیک فینگر

پیک یکی دیگر از اعضای جنگجویان مارلی است و به دلیل طبیعت ساده و بی ادعا به احتمال زیاد دوست داشتنی ترین فرد گروه است. پیک به عنوان تایتان ارابه نقش حامی را در واحد خود ایفا می کند و این در رویکرد استراتژیک شخصیت در سناریوهای مبارزه منعکس می شود.

پیک در بیرون از نبرد شخصیت مهربانی دارد و در شرایط سخت نباید دست کم گرفته شود. او با رضایت کامل آنچه را برای محافظت از رفقا و مردمش باید انجام شود، انجام می دهد.

کولت گریس

معرفی شخصیت انیمه تایتان: کولت گریس

کولت یکی از نامزدهای گروه جنگجویان مارلی است و انتظار می رود که بعد از زیک به تایتان هیولا تبدیل شود، حداقل برنامه ریزی این چنین است. کولت سربازی توانمند در میدان نبرد است و ذهن تاکتیکی درخشان او باعث می شود که یک عضو بسیار مهم برای مارلی باشد، علیرغم این که موقعیتش به عنوان یک الدیان علیه او کار می کند.

کولت تنها در صحنه هایی از قسمت اول فصل چهارم اتک آن تایتان ظاهر می شود، اما نقش او در قسمت دوم نیز ادامه دارد.

فالکو گریس

شخصیت اتک تایتان: فالکو گریس

فالکو تحت الشعاع افرادی مانند گبی و برادرش کولت قرار می گیرد. فالکو از جنگجویان مارلی نیست و توانایی فیزیکی قابل توجهی ندارد. او یک جنگجو متولد نشده است. فالکو شجاع اما کمی ساده لوح است. این موضوع در تعاملش با کروگر به خوبی دیده می شود. در داستان روایت می شود که فالکو نقش مهمی را بر عهده دارد زیرا عادی ترین شخصیتی است که فصل چهارم را تغییر می دهد.

یمیر فریتز

معرفی شخصیت های انیمه تایتان: یمیر فریتز

می توان ادعا کرد که یمیر فریتز مهم ترین شخصیت در تاریخ اتک آن تایتان است، زیرا شرایط به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای رخدادهای داستان آماده می کند. با این وجود، اطلاعات کمی به عنوان یک شخصیت از یمیر و کارهایی که انجام داده است وجود دارد.

بیش از هزاران سال قبل از داستان انیمه، یمیر قدرت تایتان ها را می گیرد. پادشاه الدیا از این توانایی او سوءاستفاده می کند و مارلی را به نابودی می کشد. یمیر 13 سال بعد از به دست آوردن این توانایی ها از دنیا می رود. توانایی های او نسل به نسل به نه تایتان منتقل می شود. یمیر یک شخصیت بسیار تراژیک دارد، فردی که به یک سلاح تبدیل می شود و مجبور می شود میراثی غرق در خون، اندوه و مرگ را بپذیرد.

کارل فریتز

شخصیت های انیمه اتک آن تایتان: کارل فریتز

کارل فریتز قبل از رویدادهای کنونی اتک آن تایتان زندگی می کرد، اما پادشاه الدیا دنیای ارن را شکل می دهد. بعد از تصاحب تخت پادشاهی و تبدیل شدن به تایتان بنیانگذار، کارل تصمیم می گیرد به سلطنت وحشیانه الدیان ها پایان دهد. پادشاه اجازه می دهد یک جنگ داخلی آغاز شود، در نتیجه امپراتوری به زانو در می آید و مسیر برای تسلط مارلی بر نیروهای الدیا هموار می شود.کارل از این شکست برای ساخت جزیره بهشت که قبلا به عنوان زندانی برای مردمش مورد استفاده قرار می گرفت، استفاده می کند. درون دیوارها، فریتز از قدرت تایتان بنیانگذار برای کنترل مردم استفاده می کند و هر فردی که تهدید به شورش کند با واکنش خشونت بار او روبرو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید