اخبار بازی

طراح روایی سری Gears of War به استودیو سانتا مونیکا پیوست

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بانی جین با سابقه کار روی سری بازی‌های Gears of War، حالا به عنوان طراح روایی استودیو سازنده بازی‌های God of War مشغول شده است.

بانی جین که در سری Gears of War به عنوان کارگردان روایی فرنچایز کار می‌کرد، اعلام کرد که به استودیو سونی سانتا مونیکا پیوسته است. او به عنوان کارگردان داستان و روایت با این تیم کار می‌کند و همین موضوع برای او بسیار هیجان انگیز است. او در کنار کار روی Gears 5 و محتوای آن از جمله بسته الحاقی Hivebusters، روی Gears Tactics نیز کار کرده است.

قبل از سونی سانتا مونیکا، بانی جین کارگردان روایی استودیو TiMi Montreal بود که زیر مجموعه Tencent Games به حساب می‌آید. او در این استودیو روی یک RPG جهان باز بدون عنوان کار کرد. تجربه‌های دیگر او عبارتند از: نویسنده اصلی در Age of Empires 4 برای Relic Entertainment، نویسنده و طراح روایی Gears of War 4 و نویسنده Warhammer 40,000: Space Marine. در مورد پروژه‌های فعلی او، شایعات زیادی شنیده می‌شود. گفته می‌شود که سونی سانتا مونیکا در حال توسعه یک DLC برای God of War Ragnarok است.

گزارش شده که Coalition روی Gears 6 کار می‌کند که طولانی‌تر و وسیع‌تر از Gears 5 خواهد بود. منتظر اعلامیه‌های احتمالی در مورد یکی از پروژه‌های این شرکت در ماه‌های آینده باشید، شاید در رویداد The Game Awards 2023 چیزی از آن بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید