اخبار بازی

آپدیت جدید و مهم بازی Pentiment در دسترس قرار گرفت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آپدیت جدید بازی Pentiment، حالت 120 فریم بر ثانیه را برای نسخه‌های ایکس‌باکس سری ایکس و آیکون جدیدی را برای نسخه‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ فراهم می‌کند.

به عنوان بخشی از برنامه عرضه 4 بازی انحصاری مایکروسافت برای پلتفرم‌های مختلف، بازی Pentiment ماه گذشته برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر شد؛ اما به طرز عجیبی در همان زمان، حالت 120 فریم بر ثانیه برای کاربران ایکس‌باکس سری ایکس حذف شد، در حالی که روی پلی‌استیشن 5 در دسترس بود.

استودیو Obsidian Entertainment، مدت کوتاهی پس از این اتفاق، اذعان کرد که حالت 120 فریم بر ثانیه با یک پچ جدید دوباره به نسخه‌ نسل نهمی ایکس‌باکس اضافه می‌شود و اکنون آن پچ در دسترس قرار گرفته است.

استودیو Obsidian Entertainment اخیرا در توییتر تایید کرد که آپدیت 1.3 برای Pentiment منتشر شده است. در همین حال، آیکون قدیمی منوی اصلی بازی (که فوق‌العاده زشت بود) در پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ حذف شد و یک طرح هنری جدید و زیبا جایگزین آن شد.

تغییرات دیگر شامل بهبود مکانیک‌های کنترلی نسخه پلی‌استیشن و اضافه شدن تروفی پلاتینیوم “Historia Tassiae” به بازی می‌شود. همچنین گزینه دسترسی High Contrast اصلاح شد، زیرا گاهی اوقات به درستی رندر نمی‌شد. بازی  Pentiment برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است. همچنین نسخه فیزیکی این بازی به‌زودی توسط Limited Run Games عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید