اخبار بازی

آپدیت جدید بازی Fallout 4 مشکلات نرخ فریم بازی را برطرف می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با انتشار آپدیت جدید بازی Fallout 4، گیمرها می‌توانند نرخ فریم را به دلخواه و بسته به عملکرد یا جلوه‌های بصری، تنظیم‌ کنند.

به دنبال انتشار آپدیت نسل نهمی Fallout 4، شرکت بتسدا پچ تازه‌ای جهت بهبود و رفع مشکلات این نسخه از بازی منتشر کرد. مهم‌ترین ویژگی بروزرسان جدید Fallout 4، اولویت‌بندی نرخ فریم روی دو حالت Performance و Visual روی کنسول‌های نسل نهمی است. درست مثل آپدیت Starfield، پچ این بازی هم به شما اجازه می‌دهد تا Frame Rate Target را تنظیم کنید.

می‌توانید نرخ فریم 30، 40 (تنها روی مانیتورها با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در دسترس است) و 60 را انتخاب کنید (حالت پیش‌فرض). با اینکه در انتخاب این تنظیمات آزاد هستید، اما قرار دادن بازی روی حالت Performance با نرخ 60 فریم به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین رزولوشن داخلی به علت تغییرات داینامیک و بدون توجه به حالت انتخابی شما، عوض خواهد شد.

از دیگر مشکلاتی که با این پچ برطرف شده‌اند، می‌توان به فعال‌سازی مجدد Auto HDR روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره کرد. بازی Fallout 4 روی کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و PC در دسترس است. پس از انتشار سریال اقتباسی این فرانچایز و انتشار پچ نسل نهمی نسخه چهارم، گیمرها باری دیگر به سراغ این مجموعه آخرالزمانی رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید