اخبار بازی

آپدیت جدید Metal Gear Solid Master Collection سازگاری با Steam Deck را به همراه دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی‌ Metal Gear Solid Master Collection اکنون به لطف آخرین به‌روز‌رسانی خود، بالاخره با Steam Deck سازگار شده است.

کونامی آپدیت جدیدی را در قالب نسخه 1.4.1 برای بازی Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1.  منتشر کرد. مهم‌ترین ویژگی این به‌روز‌رسانی، سازگار شدن بازی‌های Metal Gear Solid 2 و Metal Gear Solid 3 و همچنین تمام محتویات اضافی آن‌ها با Steam Deck است.

همانطور که در اطلاعیه رسمی استودیو در مورد این به‌روزرسانی اشاره شد، بازی‌های Metal Gear Solid، Metal Gear و Metal Gear 2 قبلا در Steam Deck قابل تجربه بودند. این به‌روزرسانی در درجه اول باعث می‌شود که دو بازی دیگر این کالکشن با کنسول دستی محبوب کمپانی Valve سازگار شود.

آخرین به‌روزرسانی بازی اندکی پس از انتشار نسخه 1.4.0 منتشر شد که ویژگی‌های صفحه نمایش جدیدی را برای Metal Gear Solid به همراه داشت. این به‌روزرسانی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از تغییرات نرم‌افزاری استفاده کنند. آن آپدیت گزینه‌های جدیدی برای اجرای بازی در حالت استاندارد، پیکسل پرفکت و نسبت ابعاد 16:9 به همراه داشت. گزینه 16:9 به جای پشتیبانی مناسب از صفحه عریض، به سادگی نسخه استاندارد را در سراسر صفحه نمایش می‌داد.

همچنین تنظیمات صوتی جدیدی برای هر بازی وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا صداهای داخل بازی و همچنین منوهای اصلی را تنظیم کنند. مجموعه Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 برای PC، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ در دسترس است. برای جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید