اخبار بازی

رئیس جدید شرکت Blizzard Entertainment مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رئیس جدید Blizzard Entertainment می‌گوید: «من نسبت به توانایی‌هایمان در خدمت به جامعه بازیکنان فعلی و آینده‌مان و بهبود سیاست‌های بازی‌سازی بلیزارد خوشبین هستم.»

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که 1900 کارمند خود در بخش بازی را اخراج می‌کند و در کنار آن، خبرهایی مبنی بر اخراج مایک یابارا، رئیس Blizzard Entertainment نیز منتشر شده بود.

بلیزارد اکنون جایگزین او را اعلام کرده و یوهانا فاریس رسما به عنوان رئیس جدید شرکت منصوب خواهد شد. فریس که قرار است از 5 فوریه این نقش را برعهده بگیرد، از نقش قبلی خود به عنوان مدیر بازی‎های Call of Duty در اکتیویژن، کنار می‌رود. قبل از آن، او تقریبا سه سال رهبری بخش ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty را برعهده داشت و قبل از آن، دوازده سال فعالیت در NFL را تجربه کرد. فاریس نوشت:

«اکتیویژن، بلیزارد و کینگ کاملا شرکت‌هایی متفاوت با بازی‌ها، فرهنگ‌ها و جوامع متمایز هستند. توجه به این نکته ضروری است که شیوه ارائه Call of Duty به بازیکنان اغلب می‌تواند با مدیریت بازی‌های خیره‌کننده در قلمرو بلیزارد، متفاوت باشد. هر کدام گیم‌پلی متفاوت، جوامع و سیاست‌های اجرایی متفاوتی دارند. من این موضوع را با تیم رهبری بلیزارد در میان گذاشته‌ام و با حساسیت به این پویایی‌ها و احترام عمیق برای بلیزارد، وارد این نقش می‌شوم. ما جهان‌هایمان به ارتفاعات بالاتر خواهیم برد».

او ادامه داد:

«من متعهد هستم که هر کاری از دستم بر بیاید برای کمک به پیشرفت بلیزارد انجام دهم؛ با مراقبت و توجه به شما و بازی‌هایمان که هر کدام به تنهایی منحصر به فرد و خاص هستند. من نسبت به توانایی‌هایمان برای خدمت به جوامع فعلی و آینده خود، گسترش پروژه‌ها و حفظ صمیمیت و تسلط که مشخصه بلیزارد در بازی‌سازی است، خوشبین هستم».

کمپانی Blizzard یکی از چندین شرکتی است که تحت تاثیر اخراج گسترده مایکروسافت قرار گرفته است. این استودیو علاوه بر تعدیل شغلی، بازی Odyssey را که به مدت شش سال در حال ساخت بود، لغو کرد. طبق گزارشات، مشکلات فنی موتور بازی، منجر به لغو پروژه شد.

دیدگاهتان را بنویسید