اخبار تکنولوژی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تلگرام با افزودن قابلیت جدید ریپلای سفارشی، گام مهمی در جهت ارتقای تجربه کاربری چت برداشته است. در آخرین به‌روزرسانی تلگرام، کاربران می‌توانند بخشی از یک پیام را برای پاسخ‌دهی انتخاب کنند. بدین منظور کاربر با نگه داشتن انگشت روی متن و انتخاب بخش موردنظر، گزینه Quote را انتخاب می‌کند.

همچنین امکان استفاده از چند Quote در یک پیام نیز فراهم شده است. کاربر می‌تواند متن‌های مختلف را در پیام خود کپی و پس از هایلایت کردن، گزینه Quote را انتخاب کند. این قابلیت جدید موجب حفظ بهتر حریم خصوصی در چت‌ها می‌شود. کاربر می‌تواند بخش موردنیاز پیام را به صورت خصوصی ریپلای کند.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های جدید، امکان شخصی‌سازی پیش‌نمایش لینک‌های اشتراک‌گذاری شده است. کاربر می‌تواند اندازه پیش‌نمایش، محل نمایش آن و نیز فعال یا غیرفعال کردن پیش‌نمایش لینک‌ها را تنظیم کند. همچنین باز کردن لینک با کلیک روی هر نقطه از پیش‌نمایش امکان‌پذیر شده است.

کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند با استفاده از رنگ‌ها و آیکون‌های مختلف، پیام‌ها، لینک‌ها و نام خود را در چت‌ها شخصی‌سازی کنند. همچنین اکنون جهت حرکت استوری‌ها قابل کنترل است و می‌توان دمای رنگی آن‌ها را تنظیم کرد.

در مجموع، تلگرام تلاش دارد با ارائه امکانات جدید شخصی‌سازی، تجربه کاربری لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تری را برای کاربران فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید