اخبار تکنولوژی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های ویژه از راه رسید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تلگرام که یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان است، آپدیت جدیدی که تلگرام دریافت کرده برای کاربران معمولی و پریمیوم تغییرات مهمی را به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، امکان نمایش رونوشت صداها برای تمام کاربران است. تلگرام توضیح می‌دهد که این ویژگی سال گذشته فقط برای پریمیوم بوده است، اما اکنون تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. بنابراین این آپدیت باعث شده تا ویژگی مهمی برای همه کاربران تلگرام فراهم شود.

تلگرام در آپدیت جدید خود، امکانی را فراهم کرده تا هنگامی که عضو یک کانال می‌شوید، کانال‌های مشابه را پیشنهاد دهد. تنها کانال‌های عمومی در لیست پیشنهادی قرار می‌گیرند که براساس شباهت‌های کاربران انتخاب می‌شوند.

همچنین امکان بازنشر استوری‌های دوستان و کانال‌ها در صفحه خود وجود دارد که می‌توان محتواهای اضافی مانند پیام، صدا یا ویدئو را برای شخصی‌سازی بیشتر به آن‌ها اضافه کرد. بنابراین تلگرام با این آپدیت امکانات بیشتری را برای پیشنهاد کانال‌های مرتبط و بازنشر استوری در اختیار کاربران قرار داده است.

تلگرام در آپدیت جدید امکان دسترسی به آمار دقیق استوری‌ها را برای سازندگان کانال فراهم کرده است. این آمار شامل تعداد بازدید، اشتراک‌گذاری و واکنش‌ها می‌شود. کاربران پریمیوم هم اکنون می‌توانند تصاویر پس‌زمینه شخصی برای چت‌هایشان تنظیم کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند پروفایل خود را با رنگ و لوگو سفارشی‌سازی نمایند. برای نسخه iOS نیز انیمیشن جدیدی به نام Thanos Snap برای صفحه پیام‌های در حین پاک شدن اضافه شده است.

این آپدیت برای کاربران اندروید از طریق تلگرام و iOS در دسترس قرار گرفته و نسخه گوگل پلی آن نیز زودتر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید