اخبار بازی

نمایش جدید The Outlast Trials به آنتاگونیست‌های بازی اشاره دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلیس فوترمن و گروهبان لیلاند کویل دو تهدیدی هستند که باید هنگام عرضه این بازی ترسناک و کوآپ به مقابله با آن‌ها بپردازید.

با گلد شدن The Outlast Trials از استودیوی Red Barrels، این بازی ماه آینده از دسترسی زودهنگام خارج می‌شود، چرا که ساخت آن به پایان رسیده و گلد شده است. تریلر جدیدی از این عنوان در جشنواره IGN Fan Fest 2024 منتشر شد که دو تن از شخصیت‌های شرور اصلی را که بازیکنان با آنها سر و کار دارند، نمایش می‌دهد.

آنتاگونیست‌ها فیلیس فوترمن و گروهبان لیلاند کویل هستند. فوترمن مجری یک برنامه کودکانه بود، اما به دلیل اختلال هویت تجزیه‌ای، تمایلات خشونت‌آمیز در عروسک او ظاهر شد. این کاراکتر به هر قیمتی که شده، شما را تعقیب می‌کند. لیلاند کویل نیز یک افسر سابق پلیس است که از باتوم برقی استفاده می‌کند.

با این حال، تمام این‌ها زیر سایه شرکت Murkoff رخ می‌دهد و عامل اصلی همه اتفاقات است. باید منتظر ماند و دید که نحوه روایت داستان به چه شکل است، به خصوص که این بازی پیش درآمدی بر دو نسخه پیشین است. بازی The Outlast Trials در تاریخ 15 اسفند (5 مارس) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان‌، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید