اخبار بازی

جزئیات عجیب بازی Death Stranding 2

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از معرفی در مراسم The Game Awards سال گذشته، Death Stranding 2 امروز در State of Play 2024 حضور پیدا کرد تا بخش‌های بیشتری از این دنباله مورد انتظار را به نمایش بگذارد.

متاسفانه متوجه شدیم انتشار بازی به سال 2025 موکول شده است. هنوز تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده است – باید منتظر بمانیم!

شما می‌توانید تریلر جدید را از اینجا مشاهده کنید.

خبر تازه‌ای نیست که قرار است شاهد بازی Sam-Porter Bridges در نقش یک نورمن ریدوس پیرتر، یک پستچی آخرالزمانی، و ساخته شدن بازی با موتور Decima (که برای ساخت Horizon Zero Dawn، Until Dawn و بعدا Death Stranding استفاده شد) باشیم. همچنین می‌دانیم Fragile (با بازی لئا سیدو) که اکنون کاملاً بهبود یافته و به نظر می‌رسد مادر جدیدی شده است، به بازی بازخواهد گشت. اما تصاویر جدید Death Stranding 2 چه چیزی را به ما نشان داده است؟

هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding، تریلر جدیدی از Death Stranding 2 را به نمایش گذاشت. در تریلر جدید، شاهد صحنه‌های سینمایی فوق‌العاده مرموز، خارج شدن یک کشتی از دهان یک نوزاد، نورمن ریدوس بدون «جنین نورمن»، یک همراه عروسکی بامزه، تفنگ‌های گیتار الکتریکی و البته بسیاری از محیط‌های جدید و خیره‌کننده‌ای بودیم که سم باید آن‌ها را به شبکه متصل کند.

بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و حتی مرموزتر از قبل شده است. این بازی از آن دست بازی‌هایی است که نمی‌توانیم برای تجربه کردنش صبر کنیم – مطمئن هستیم شما هم همین احساس را دارید! نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید