اخبار بازی

تریلر جدید بازی Silent Hill 2 ریمیک، نمای جدیدی از مبارزات را نشان داد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در جریان مراسم State of Play پلی‌استیشن، نمایش کوتاهی از بخش مبارزات بازی Silent Hill 2 ریمیک به هواداران نشان داده شد که جذاب بود.

امروز (31 ژانویه) مراسم State of Play سونی برگزار شد و برنامه‌های این شرکت برای سال آینده را به نمایش گذاشت. هیچ‌کس از دیدن تریلر جدید Death Stranding 2 تعجب نکرد، اما خوشبختانه اخبار بیشتری هم درباره بازسازی Silent Hill 2 دریافتیم.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را از اینجا مشاهده کنید.

متاسفانه، طرفداران Silent Hill آن‌قدر که انتظار داشتند، خبر جدیدی دریافت نکردند. در میان تریلرهای دیگر بازی‌ها، بخش کوتاهی از گیم‌پلی مبارزه بازسازی Silent Hill 2 به نمایش درآمد که کم، اما جذاب بود.

در حالی که انتظار اخبار بیشتری درباره بازسازی Silent Hill 2 که توسط Bloober Team ساخته می‌شود، داشتم، نمی‌توانم از جریان مستمر محتوای مرتبط با Silent Hill شکایتی داشته باشم. در نهایت، تریلر – با وجود اکشن زیاد – بسیار چشمگیر به نظر می‌رسید و مبارزه به طور قطع از سال 2001 پیشرفت کرده است. مشتاقانه منتظر دیدن اخبار بیشتر هستم!

علاوه بر تریلر جدید بازسازی Silent Hill 2، بازی Silent Hill: Short Message نیز تریلر جدیدی دریافت کرد. نکته شوکه‌کننده این بود که این بازی رایگان است و در حین مراسم، اعلام شد که از هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی‌استیشن قرار گرفته است!

این بازی شاید Silent Hill 2 نباشد، اما اگر به دنبال تجربه Silent Hill هستید، می‌توانید همین حالا بازی را به صورت رایگان امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید