اخبار بازی

پروژه بعدی سازندگان Baldur’s Gate 3 جاه‌طلبانه‌تر است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا شرکت بازی‌سازی Larian Studios در نظر دارد پس از موفقیت‌های بزرگ بازی ‌Baldur’s Gate 3، به سراغ ایده‌های جاه‌طلبانه‌تری برود.

بازی Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین بازی‌های داستانی سال 2023 بوده است. این پروژه بسیار بزرگتر از آن چیزی است که خیلی‌ها از آن انتظار داشتند و موفقیت گسترده این بازی نقش آفرینی، باعث افزایش محبوبیت شرکت Larian Studios شده است. انتظارات از بازی بعدی این شرکت بالا خواهد بود و خود Larian مصمم است که با هر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کند، به دستاوردهای چالش برانگیز جدیدی برسد.

این مهم بر اساس گفته سوئن وینکه، کارگردان Baldur’s Gate 3 و مدیر عامل Larian Studios تایید شد که اخیرا در صفحه اجتماعی خود در X به این موضوع اشاره کرده است. این بازی هشت نامزدی در The Game Awards و بیشترین نامزدی را در کنار Alan Wake 2 داشته است. همچنین حضور این بازی در لیست کاندیدای بهترین بازی سال تایید شد.

وینکه در توییت خود به طور خلاصه به جاه‌طلبی‌های استودیو برای آینده اشاره کرد و نوشت که اگرچه نمی‌تواند چیز زیادی در مورد بازی بزرگ بعدی لاریان بگوید، موفقیت Baldur’s Gate 3 به آن‌ها ثابت کرد که می‌توانند در آینده به دستاوردهای بیشتری برسند:

«این یک افتخار واقعی است، به خصوص در سالی که بازی‌های زیادی منتشر شده است. دیدن اینکه یک بازی چنین تاثیرات بزرگی به جا می‌گذارد، برای ما بسیار الهام بخش بوده است. کاش می‌توانستم درباره پروژه بزرگ بعدی‌مان بگویم، اما این موفقیت ما را تشویق می‌کند تا در آینده نیز مرزهای زیادی را پشت سر بگذاریم. من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم».

با توجه به اینکه بازی Baldur’s Gate 3 تنها چند ماه پیش عرضه شد، احتمالا تا انتشار بازی بعدی لاریان فاصله زیادی داریم. این شرکت  قبلا گفته بود که روی بازی کوچک‌تری برای پروژه بعدی خود کار می‌کند و Divinity: Original Sin 3 چیزی است که احتمالا در آینده شاهد آن خواهیم بود.

بازی Baldur’s Gate 3 برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 در دسترس است و در دو ماه آینده برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید