اخبار بازی

The Legend of Heroes: Trails Series تا سپتامبر 2024 در ژاپن عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق جدیدترین شنیده‌ها Kuro no Kiseki با عنوان The Legend of Heroes: Trails through Daybreak در تابستان 2024 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Falcom امسال پس از عرضه سه بازی پشت سر هم در ژاپن، به سری The Legend of Heroes: Trails استراحت می‌دهد. در حالی که Ys 10: Nordics روی انتشار در سال 2023 تمرکز دارد، طبق گزارش مالی اخیر شرکت، بازی بعدی سری Trails تا سپتامبر 2024 عرضه خواهد شد.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد بازی وجود ندارد، اگرچه ممکن است سومین و آخرین عنوان در دوره Calvard باشد. بازی 2 The Legend of Heroes: Kuro no Kiseki CRIMSON SiN سال گذشته برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در ژاپن منتشر شد و در اوایل سال جاری برای استیم نیز در دسترس قرار گرفت. منتظر اطلاعات بیشتر در سال آینده باشید.

Falcom و NIS America قرار است نخستین نسخه با نام Kuro no Kiseki، معروف به The Legend of Heroes: Trails through Daybreak را در تابستان 2024 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه کنند. همچنین The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 3 و نسخه چهارم آن نیز در تاریخ 27 بهمن 1402 (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید