اخبار بازی

آپدیت بعدی بازی Amnesia: The Bunker شامل درجه سختی تازه‌ای است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Amnesia: The Bunker به زودی آپدیت جدیدی دریافت خواهد کرد. گفته شده که در این آپدیت شاهد محتوای ترسناک و درجه سختی تازه خواهیم بود.

استودیوی Frictional Games رسما اعلام کرد که بازی Amnesia: The Bunker که به عنوان جدیدترین ورودی از این سری شناخته می‌شود، با عرضه بروزرسان جدید در هالووین، امکانات جدیدی دریافت خواهد کرد که ترس و چالش آن را افزایش می‌دهد.

براساس گفته‌های آقای فردریک اولسن (Fredrick Olsson) در شبکه X، این آپدیت درجه سختی Shellshocked را به بازی مذکور اضافه می‌کند که فضاهای خالی برای مخفی شدن گیمر را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. از دیگر تغییرات ایجاد شده توسط این درجه سختی، می‌توان به متوقف نشدن بازی هنگام ورود به منوها اشاره کرد.

این درجه سختی امنیت لوکیشن Admin Office را هم کاهش می‌دهد، چرا که درهای آن از چوب ساخته شده و قابل شکستن هستند. تصادفی بودن محل آیتم‌ها و گزینه حذف اسلحه هم از دیگر ویژگی‌های حالت Shellshocked است.

بازی Amnesia: The Bunker نزدیک به سه ماه پیش عرضه شد. گیمرها در این عنوان به دوران جنگ جهانی اول رفته و نقش هنری کلمنت (Henri Clement) را ایفا می‌کنند. هنری در یک پناهگاه زیرزمینی گرفتار شده و باید علاوه بر پیدا کردن راهی برای نجات، از جان خود در برابر هیولاها محافظت کند.

دیدگاهتان را بنویسید